10 korakov do TOP spletne strani (1. del)





Spletna stran je pogosto prvi kontakt stranke oz. uporabnika vaših storitev z vašim podjetjem ali ustanovo. Le s premišljeno zasnovano, kreativno oblikovano in dobro strukturirano spletno stranjo boste lahko dosegli visoke rezultate in privabili, predvsem pa obdržali, veliko število obiskovalcev oz. potencialnih potrošnikov.

Pri snovanju designa se je potrebno poleg vizualne privlačnosti usmeriti tudi na uporabnika, kar pomeni, da je potrebno združiti kreativno, vizualno podobo s funkcionalnostjo spletne strani. Poleg tega je potrebno poskrbeti tudi za optimiziranje spletne strani, tako da bo le-ta visoko pozicionirana in bo prinašala željene donose.

Na našem blogu vam bomo predstavili 10 korakov do TOP spletne strani, s katerimi boste dobili pomembne informacije kako se lotiti postavitve spletnega mesta, da boste dosegli vse zastavljene cilje in zablesteli na spletu. Danes vam predstavljamo prve tri korake do vaše TOP spletne strani..

1.    Postavite si cilje, ki jih želite doseči

Vsako delo mora biti usmerjeno v dosego zastavljenega cilja. Tudi pri prenovi oz. postavitvi spletne strani morate že pred pričetkom definirati cilje, ki jih želite doseči. Na projektu izdelave novega spletnega mesta velikokrat dela več ljudi, tako na strani naročnika, kot tudi na strani izdelovalca. Le z jasno definicijo zastavljenega cilja boste imeli vi in izbrani izdelovalec spletnega nastopa enotno usmeritev, kateri boste skozi različne faze zasnove in izdelovanja spletnega nastopa tudi sledili.

2.    Prepoznajte svoje potencialne obiskovalce in stranke

Pred izdelavo spletnega mesta se je potrebno zavedati, da si bodo vaši obiskovalci o vas in vašem podjetju ustvarili prvi vtis prav na podlagi videnega na spletni strani. Poleg tega bo vaš spletni nastop uspešen zgolj ob dejstvu, da boste prepoznali svoje kupce in obiskovalce ter svoje spletno mesto oblikovali in zasnovali z mislijo na njih.

Kako boste definirali idealne persone za vaš posel ali dejavnost?

Analizirajte podatke, ki jih dobite s pomočjo spletne analitike vaših obiskovalcev, pridobite pomembne informacije s strani vašega prodajnega osebja, ki so največ v stiku z vašimi strankami in kupci, spremljajte družbene medije in prepoznajte značilnosti vaših strank, veliko informacij pa lahko pridobite tudi direktno od vaših strank s pomočjo izvedenih spletnih vprašalnikov in raziskav.. Na podlagi analiziranih podatkov boste lahko hitro definirali idealno persono, kar naj služi kot izhodišče pri izdelovanju spletnega nastopa.

3.    Izbira agencije in CMS

Izbiri agencije in CMS sistema (sistem za samostojno urejanje spletnega mesta) je potrebno nameniti veliko pozornosti, saj je v večini primerov ravno od tega koraka odvisno, ali boste na koncu zadovoljni s končnim izdelkom in rezultatom. Izbrati je potrebno primernega in zaupanja vrednega izdelovalca, ki ima dovolj znanja na področju izdelave spletnega nastopa.
Pri izbiri CMS sistema se je potrebno osredotočiti na izbiro rešitve, ki bo omogočala kasnejše preprosto urejanje spletnega mesta. Poleg tega je potrebno izbrati takšen CMS sistem, ki omogoča popolno prilagodljivost vašim individualnim željam, saj bo le tako možno v popolnosti doseči vaše zastavljene zahteve in cilje. Vsebina vašega spletnega mesta bo pogosto tarča tudi namernim vdorom, zato izberite takšnega ponudnika in CMS sistem, ki zagotavlja najvišji nivo varnosti.

Predstavili smo vam prve tri pomembne korake s katerimi boste pričeli svojo pot do TOP spletne strani. V naslednjem zapisu sledijo naslednji pomembni koraki. V kolikor pa boste do takrat imeli kakšna vprašanja glede izdelave spletne strani in izbire CMS sistema, nas brez zadržkov kontaktirajte na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.



Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap