059 02 69 26  /prodaja@hubtie.com      
  /  

Kako izboljšati vaš e-mail marketing?





E-mail marketing je za mnoga podjetja eno izmed najmočnejših orodij za promocijo njihovih storitev in izdelkov. S pomočjo e-mail marketinga lahko ohranjate stalni stik s svojimi obstoječimi in tudi potencialnimi strankami. Pri izvajanju e-mail marketinga pa morate poskrbeti, da boste bralcem vaših elektronskih sporočil posredovali zanimive in privlačne vsebine, ki bodo pritegnile njihovo pozornost. V nadaljevanju vam posredujemo nekaj nasvetov, s katerimi bo vaš e-mail marketing postal uspešen, vaša elektronska sporočila pa zanimiva in brana. 

1.    E-mail marketing izvajajte dovolj pogosto

Pri izvajanju e-mail marketinga se ponavadi srečamo z vprašanjem: Kako pogosto pošiljati elektronsko pošto našim naročnikom in strankam? Elektronske pošte nikakor ne smemo pošiljati "vsakih pet minut”, saj si bomo tako naredili več škode kot koristi. Veliko število naročnikov in bralcev bo naše pisanje dojelo kot vsiljivo, čemur bo sledila odjava od prejemanja sporočil. Ker je vsaka stranka zelo pomembna, si ne želimo takšnega scenarija. Prav tako pa ne smemo iti v drugo skrajnost in ne pošiljati sporočil dovolj pogosto. S tem izgubimo stalen stik z našimi strankami. Najbolje je, da e-mail marketing izvajate tedensko, še najbolje ob istih dnevih in urah.

2.    Bodite dosledni pri pošiljanju

Kot smo v prvi točki že omenili, je najbolje, da e-mail marketing izvajate redno, ob istih dnevih in urah. S tem dosežete doslednost v očeh vaših bralcev. Vaša sporočila bodo veliko bolje sprejeta in brana, v kolikor bodo bralci vedeli, kdaj lahko prčakujejo vaša obvestila, ponudbe in novice.

3.    Segmentacija vaših strank in bralcev

Kdo so bralci vaših elektronskih sporočil in potencialni kupci oz. uporabniki vaših storitev? Poznate njihov življenjski slog, njihove potrebe in interese? To so vprašanja, na katere bi bilo dobro imeti odgovor, v kolikor želimo kvalitetno in uspešno izvajati e-mail marketing. Procesu, v katerem prepoznavamo potrebe in značilnosti naših strank in na podlagi tega tudi prilagodimo naše aktivnosti, ponudbo in storitve, pravimo segmentacija. Najbolje bi bilo, da bi svojo ponudbo in vsebino elektronskih sporočil, prilagodili vsaki stranki posebej. A žal vemo, da je to skoraj nemogoče. Zato je potrebno bralce združevati v skupine na podlagi preddefiniranih kriterijev. Le tako bomo vsaki posamezni skupini bralcev, postregli z informacijami in vsebinami ki jih resnično zanimajo.

4.    Sporočila brez napak

Čeprav se mnogim zdi samoumevno, da si pri izvajanju e-mail marketinga ne smemo privoščiti napak, temu žal ni tako. Vsebini elektronskih sporočil je potrebno posvetiti ogromno pozornosti. Prav tako pa je potrebno ogromno pozornosti posvetiti tudi temu, da v elektronskih sporočilih ne prihaja do slovničnih napak, nedelujočih povezav, napačnega naslavljanja, napak pri oblikovanju in drugih napak. Bralci so hote ali nehote zelo pozorni na takšne napake in tudi to jih lahko odvrne od prebiranja naših sporočil.

5.    Ne zanašajte se zgolj na besedila

Ljudje so vsak dan z vseh strani zasuti z ogromnimi količinami informacij, novic in različnih ponudb. Zaradi ogromne količine informacij se našim bralcem ne bo dalo prebirati neskončno dolgih tekstov in elektronskih sporočil. Zato tekste zamenjajte z zanimivimi slikami, grafi, tabelami in nenazadnje tudi videi. Ljudje smo vizualna bitja. Zanimiva fotografija, naslov ali video bodo takoj pritegnili pozornost vaših bralcev. 

6.    Ne pozabite na osebni pristop

Razvoj tehnologije nas je pripeljal do faze, ko lahko umetna inteligenca v veliko primerih nadomesti človeka in njegovo delo. Tako lahko avtomatiziramo tudi izvajanje e-mail marketinga. A ne pozabite, da imamo ljudje še vedno radi osebni pristop. Svojim bralcem nikakor ne smete dati občutka, da so za vas zgolj številka in, da je vaš cilj zgolj povečanje prodaje. Zato se posvetite vašim elektronskim sporočilom in jih oblikujte tako, da bo v njih moč čutiti vas in vaše misli. Bralci naj dobijo občutek, da ste se jim posvetili na osebni ravni, saj boste tako lažje predstavili vaše informacije in ponudbo. 

7.    Poskrbite tudi za zabavo

Tržno naravnana elektronska sporočila so pogosto preveč dolgočasna in obremenjujoča za bralce. Zato bralcem vaše elektronske pošte ponudite še nekaj zabavne in sproščujoče vsebine. Na zabaven način lahko dosegate odlične rezultate, saj sproščeni ljudje veliko bolje sprejemajo in spoznavajo nove stvari, poleg tega pa so pripravljeni opraviti tudi kakšen nakup več.

Sami imamo z email marketingom ogromno izkušenj. Mnogi so nam že zaupali svoj projekt. Pomagamo lahko tudi vam.

Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na info@hubtie.si.
Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap