Kako z avtomatizacijo marketinga do večjega števila konverzij? 1. Korak - Pozdravni e-mail





Pred dnevi smo se v našem podjetju pogovarjali o tem, kako s pomočjo dodatnih marketinških aktivnosti še povečati zanimanje za izdelke/storitve naše stranke.

Tudi vi Iščete nasvet, kako povečati število konverzij?

Naj vam predstavimo sodobno spletno potrošnico Ano. Zaradi interneta, družbenih omrežij (Facebook, Twitter, itd...), e-mail obveščanj in drugih digitalnih kanalov ima takojšen dostop do različnih informacij.

Ana je z brskanjem po Instagramu našla zanimiv izdelek za svojo hčerko. Kliknila je na sliko in odprla se ji je spletna stran vašega podjetja. Tega izdelka trenutno niste imeli na zalogi, zato se je prijavila na dnevno obveščanje o novostih iz vaše spletne trgovine. Kaj boste zdaj storili vi?

S tradicionalnimi tedenskimi in drugimi marketinškimi aktivnostmi boste Ano, sodobno potrošnico, dandanes precej težko pridobili na svojo stran. V dobi digitalnega potrošnika so takšni načini oglaševanja žal postali manj učinkoviti.

Če želite, da Ana opravi nakup, morate dobro razumeti njene potrebe in navade. Le tako ji boste lahko ponudili "na kožo pisano” nakupno izkušnjo. Verjetno boste pri tem potožili, da nikakor nimate toliko časa, da bi vsaki stranki poslali posebno elektronsko sporočilo.

Je torej takšna stranka za vas že skoraj izgubljena?

Pa to res drži?

Skrb za stranke je zelo pomembna. S pravilnimi nastavljeno marketinško avtomatizacijo lahko stranki omogočite odlično in personalizirano internetno nakupno izkušnjo. Za več informacij o tovrstnih nastavitvah pokličite naše strokovnjake.

Morda pa se tega dela želite lotiti sami? V pomoč vam ponujamo nekaj nasvetov, kako oblikovati in pripraviti svoja elektronska pozdravna sporočila. Postregli vam bomo tudi s primeri iz tujine.

Pozdravni e-mail:


To je elektronsko sporočilo, s katerim stranko obvestite, da obstajate in da ste veseli, da se je prijavila na vaše elektronske novice. Predlagamo vam naslednje: takoj po prijemu prijave stranki pošljite prvi e-mail z zabavno vsebino, s katero pa opozorite tudi na svoje izdelke/storitve.

Predlagamo, da pripravite 3 pozdravna elektronska sporočila, kasneje pa lahko tovrstna sporočila tudi ponovite, in sicer od številke 2 naprej, kjer že opisujete svoje prednosti. Z vsakim sporočilom naj bodo vaši izdelki nekoliko bolj podrobno predstavljeni.

Primer obveščanja podjetja SEMrush:

1. e-mail: Poleg tega, da so z njim vzpodbudili zanimanje, so hkrati tudi napovedali, kaj bo sledilo v naslednjih sporočilih. Spodaj si lahko ogledate primer SEMrush sporočila. V njem so uporabili prijazen in smešen nagovor, ki je zagotovo povečal zanimanje stranke.




2. e-mail: V njem opisujejo nekatere dodatne možnosti, ki jih njihov program ponuja. V sporočilu so uporabili tudi slike, s tem pa so poskrbeli za večjo berljivost in razumljivost sporočila. Tako so stranko še dodatno motivirali za nakup/uporabo programa.




3. e-mail: Stranki so ponudili uporabo/testiranje brezplačnega demo programa. V primeru, da se stranka še ni odločila za nakup, so na tak način pridobili njeno zaupanje ter še povečali možnost za nakup programa.




Predlagamo, da stranko, ki je prejela vsa 3 pozdravna sporočila, shranite v kategorijo za kasnejše tedensko obveščanje o novostih, ki so povezane z vašimi izdelki.

Več o marketinški avtomatizaciji na družbenih omrežjih ter uporabi kompleksnejših orodij pa bomo napisali v kasnejših člankih. Informacije lahko dobite tudi na posvetu z našimi strokovnjaki. Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.



Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap