Povezava CMS in CRM sistema





 
Večkrat smo že poudarili dejstvo, da je spletna stran najpogosteje prvi stik potencialne stranke z vašim podjetjem. Z edinstveno podobo vaše spletne strani, zanimivim in privlačnim izgledom ter uporabnimi funkcionalnostmi, boste poskrbeli za uspešno predstavitev vaših storitev, ponudbe in dejavnosti na spletu. Izbira CMS sistema lahko odigra ključno vlogo pri tem, kako uspešen bo vaš spletni nastop. CMS sistem vam mora namreč omogočati enostavno urejanje spletne strani (dodajanje novic, novih vsebin, slik,..) in razvoj vseh funkcionalnosti, ki bodo pomagale pri zagotavljanju pozitivne uporabniške izkušnje.
 
V kolikor boste s spletnim nastopom pri svojih obiskovalcih dosegli pozitivno uporabniško izkušnjo, obstaja velika verjetnost, da bodo ti obiskovalci želeli stopiti v stik z vami in se podrobneje seznaniti z vašimi storitvami in ponudbo. Na spletni strani je zato potrebno poskrbeti za CTA elemente (call to action), ki bodo obiskovalce spodbudili h konverziji.
 
Konverzijo lahko predstavlja oddano povpraševanje, izveden klic, poslan e-mail,..
Obiskovalec, ki je na naši spletni strani oddal povpraševanje, nas poklical ali kako drugače stopil v stik z nami, je le še korak oddaljen od tega, da se od obiskovalca prelevi v kupca. Procesu, ko želimo potencialno stranko spremeniti v kupca, pravimo tudi prodajni proces.
 
Pomembno vlogo pri prodajnem procesu lahko odigra tudi napreden CRM sistem. Velika prednost našega HubTie sistema je v tem, da poleg CMS sistema, v katerem so izdelane naše spletne strani in spletne trgovine, strankam ponujamo tudi možnost uporabe naprednega CRM sistema. Spletne strani in trgovine so povezane s CRM sistemom. To pomeni, da boste vsa povpraševanja, ki jih potencialne stranke oddajo na vašem spletnem mestu, imeli zabeležene tudi v CRM sistemu. V CRM sistemu boste imeli pregled nad vsemi oddanimi povpraševanji, za vsako stranko pa se bo avtomatsko ustvaril profil z njenimi podatki.
 
HubTie CRM vam omogoča celovit pogled na vaše stranke. Na enem mestu boste lahko enostavno dostopali do mnogih pomembnih podatkov o vaših strankah: osebni podatki, nakupne aktivnosti, oddana povpraševanja, marketinške aktivnosti, vprašanja strank in kupcev, podatki o vseh komunikacijah s stranko,.. Poleg tega vam bo CRM omogočil pošiljanje e-pošte, izvajanje marketinških in prodajnih aktivnosti.
 
Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap