Prilagoditev dela trenutnim razmeram






Zaradi trenutne situacije in vseh ukrepov, ki so potrebni za zajezitev pandemije koronavirusa, se vse več podjetij odloča za uvajanje dela od doma. Vsa podjetja si takšnega ukrepa razumljivo ne morejo privoščiti. Tu mislimo predvsem na kakšna proizvodna podjetja, laboratorije, turizem, kmetijstvo.. Obstaja pa ogromno podjetij, ki se ukvarjajo s »pisarniško« dejavnostjo, in bi lahko svoje poslovanje preprosto preselila v domove svojih zaposlenih. A za takšen ukrep mora biti podjetje pripravljeno v smislu uporabe naprednih poslovnih rešitev, ki omogočajo, da delavci nemoteno opravljajo svoje delo, kljub temu, da niso fizično prisotni na svojem običajnem delovnem mestu.

Tudi, ko po svetu ne razsaja pandemija omenjenega virusa, se veliko podjetij poslužuje organiziranega dela od doma. Predvsem z vidika stroškov, je lahko takšen ukrep za marsikatero podjetje zelo dobrodošel. Takšna podjetja morajo biti organizacijsko zelo urejena, poslovanje mora popolnoma digitalno, zaposlenim pa mora biti omogočen stalen in nemoten dostop do vseh potrebnih informacij. Velikokrat se težava pojavi pri komuniciranju večjega števila vpletenih oseb (zaposleni, dobavitelji, kupci, poslovni partnerji), saj je pretok informacij brez ustrezne programske rešitve prepočasen in neusklajen, kar lahko privede do neželenih napak, dezinformacij, neustreznih rešitev, ponudb,..

Nemoteno delo od doma z ustrezno IT rešitvijo

Kot smo že omenili, bo delo od doma potekalo nemoteno zgolj ob predpostavki, da podjetje pri svojem poslovanju uporablja napredne poslovne rešitve, ki zaposlenim omogoča dostop do skupne baze podatkov ter nemoteno, hitro in preprosto komunikacijo. Zato mora biti poslovna rešitev zasnovana v oblaku. HubTie je oblačna poslovna rešitev, kjer je na enem mestu združenih več sistemov:

ERP – načrtovanje virov podjetja
CRM – upravljanje odnosov s strankami
CMS – samostojno urejanje spletnih mest
ACC – računovodstvo
CPQ – konfigurator ponudb

Z uporabo poslovne rešitve HubTie boste tako tudi od doma imeli stalen in celovit pogled na vaše stranke, enostaven nadzor nad poslovanjem podjetja, pregled nad finančnim stanjem, ponudbami, povpraševanji, preprosto boste izvajali tudi vaše marketinške dejavnosti, komunicirali z vašimi strankami,...

Naše rešitve že sedaj uporablja ogromno število tako domačih, kot tudi tujih podjetij. Le-ti so lahko, v času pandemije, hitro in enostavno prilagodili svoje poslovanje, ter se praktično čez noč iz pisarn preselili v svoje domove. S tem niso niti malo ogrozili svojega poslovanja. Tudi na takšen način lahko zaščitite svoje zdravje in zdravje vaših zaposlenih, ki bi moralo biti vedno na prvem mestu naših prioritet. V kolikor vas zanima več o naših poslovnih rešitvah nam pišite na prodaja@hubtie.si ali nas pokličite na tel. št. 070 860 812.
 
Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap