S pisanjem poslovnega bloga do večje prepoznavnosti ter novih kupcev in strank





Predvidevamo, da ima vaše podjetje dokaj uspešno spletno stran ali spletno trgovino. Poleg tega ste aktivni na področju marketinga z željo, da bi na svojo spletno stran oz. v svojo spletno trgovino, privabili čim več obiskovalcev in kupcev. Na svojih straneh ste poskrbeli, da obiskovalec dobi vse potrebne informacije o vas in vaših storitvah oz. izdelkih. Poleg tega ste aktivni tudi na družbenih omrežjih. Skratka, storili ste skoraj vse, da bi bili res uspešni. Zakaj skoraj vse?

Vse več podjetij se na spletu predstavlja tudi s pisanjem poslovnega bloga. S tem se svojim obiskovalcem in strankam še bolj približajo, saj jim lahko tako še podrobneje predstavijo svoje delovanje in aktivnosti, delijo koristne informacije in nasvete, skozi blog morebiti odgovorijo na pogosta vprašanja strank,.. S tem poskrbijo za dodaten stik s strankami in obiskovalci, ki se zadovoljni vedno znova vračajo na njihova spletna mesta.

Kateri so glavni razlogi, da se tudi sami lotite pisanja bloga na svojih straneh?

1. Pisanje bloga pozitivno vpliva na SEO in pozicijo v brskalnikih

Pisanje bloga pozitivno vpliva na SEO optimizacijo. Nove vsebine so zelo pomembne pri ohranjanju visokih pozicij pri rezultatih iskanja v brskalnikih. Z objavljanjem nove vsebine boste v Googlovih očeh pridobivali na relevantnosti. Google svoje uporabnike veliko raje usmerja k stranem, ki so aktivne, kot pa na strani, ki imajo že desetletje nespremenjeno vsebino.

2. S pisanjem bloga se ločite od konkurence in pridobite zveste obiskovalce

S pisanjem bloga pridobivate na prepoznavnosti, prav tako se lahko močno poveča tudi obiskanost vašega spletnega mesta. A pomembno je, da je vaš blog za obiskovalce koristen. Obiskovalci vaše spletne strani in bralci vašega bloga morajo prepoznati neko dodano vrednost v vašem pisanju. V poplavi informacij, ki jih obiskovalci dobijo z nešteto različnih strani, poskrbite za to, da boste delili koristne informacije, da boste bralcem morebiti rešili kakšen problem, podelili uporaben nasvet,.. Morda bo veliko obiskovalcev na vaših straneh vsaj na začetku zgolj prebiralo vašo vsebino, kupili pa bodo bolj malo. Nič za to. S kvalitetno vsebino boste pri bralcih vzbudili zaupanje v vaše podjetje in storitve, zagotovo bodo o tem znali seznaniti tudi prijatelje in znance.

3. Poslovni blog je odlično orodje za pridobivanje sledi (leads)

Vsak nov blog je odlična priložnost za pridobivanje sledi uporabnikov. To so kontakti, ki potencialno lahko vodijo tudi do kasnejše prodaje. Kako priti do kontaktov obiskovalcev? Preprosto, v blog vgradite CTA gumb (call to action). Ponudite svojim obiskovalcem brezplačne e-priročnike, dokumente, webinarje,..v zameno za katere od obiskovalcev zahtevate njihove podatke.

4. S pomočjo bloga ustvarite prepoznavno ime v svoji panogi

Z ustvarjanjem in objavljanjem koristnih vsebin boste sčasoma pridobili na prepoznavnosti, poleg tega pa boste pridobili tudi neprecenljivo zaupanje bralcev. Ker ste bralcem s svojimi nasveti morebiti rešili kakšen problem, vam lahko le-ti to vrnejo z izkazovanjem svoje zvestobe v vidu opravljenega nakupa

5. Z vsebino lahko vplivamo tudi na nakupno odločitev

Blog ni namenjen direktni prodaji vaših izdelkov oz. storitev. Lahko pa poskrbite za boljšo informiranost vaših obiskovalcev, seznanite jih z vašim delovanjem, ponudite odgovore na vsa njihova vprašanja. Obiskovalci in bralci vašega bloga bodo v vsakem trenutku vedeli kaj jim ponujate in kaj lahko od vas pričakujejo. Tako bodo lahko tudi z več zaupanja stopili v nakupni proces z vašim podjetjem.

Verjamemo, da smo vam uspešno prikazali mnoge prednosti pisanja poslovnega bloga. Postanite zaupanja vreden vir informacij, povečajte obiskanost svojih spletnih mest, pridobite nove kontakte in uspešno tržite svoje storitve in izdelke. Začnite s pisanjem poslovnega bloga že danes.

Če ne zmorete sami, se lahko vedno obrnete tudi na nas.
Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap