Zakaj je vsebinski marketing pomemben tudi za vaše podjetje?





Vsebinski marketing lahko definiramo kot ustvarjanje uporabnikom zanimive in privlačne, lahko tudi zabavne vsebine. Vsebina mora biti napisana kvalitetno, tako da bralcu daje občutek dodane vrednosti. Z doslednim objavljanjem takšne vsebine lahko močno vplivate na mnenje in vedenje obiskovalcev vaših spletnih mest. Vsebinski marketing ne predstavlja neposredne prodaje. Lahko pa z njim zgradite zaupanja vreden, dolgoročen odnos s svojimi strankami, kar v končni fazi pripelje tudi do sklenitve sodelovanja, uspešno izvedene prodaje..

Glavni cilji vsebinskega marketinga so: gradnja dolgoročnega odnosa s strankami, pridobitev obiskovalcev na svoja spletna mesta, pridobitev novih strank in ohranjanje obstoječih, gradnja prepoznavnosti blagovne znamke, pridobivanje zaupanja v blagovno znamko, storitve in izdelke.

Na kašen način lahko izvajamo vsebinski marketing?

Vsebinski marketing lahko izvajamo na več različnih načinov. Med najpogostejšimi in najuspešnejšimi načini uspešnega izvajanja vsebinskega marketinga lahko najdemo: pisanje blogov, študij primerov, e-priročnikov, e-novic, sporočil za javnost, objavljanje na družbenih omrežjih, objavljanje infografike videoposnetkov, webinarjev,..

Najpreprosteje je vsebino objavljati na svojih spletnih straneh. Pri tem je pomembno poudariti, da zgolj kakovostna vsebina še ne bo nujno pritegnila bralcev. Poskrbeti morate tudi za sodoben in odziven design vaše spletne strani, ki bo bralcem privlačna in zanimiva. Kombinacija kakovostne vsebine z odzivnim in sodobnim designom pa zagotovo poskrbita za pozitivno uporabniško izkušnjo. Vsebino lahko s svojimi bralci delite tudi s pošiljanjem elektronskih sporočil.

Poleg rednega objavljanja na svojih spletnih straneh poskrbite še za aktivnost na družbenih omrežjih. Uporaba družbenih omrežij in redno objavljanje na Facebooku in Instagramu sta že nujnost. Poleg tega je za izmenjavo poslovnih vsebin zelo primeren in priljubljen tudi LinkedIn. Poleg že omenjenih Facebooka in Instagrama, lahko objavljate video vsebine tudi na Youtubu in Vimeu.

Možnosti in načinov, kako boste delili in promovirali svoje vsebine je seveda ogromno. Pri tem morate upoštevati predvsem dejstvo na kakšen način boste dosegli največ bralcev, ki bi jih vaše vsebine zanimale.

Redno analizirajte učinkovitost vsebinskega marketinga

Redno oblikovanje in objavljanje različnih vsebin še ne pomeni, da ste na pravi poti. Učinkovitost vsebinskega marketinga je potrebno tudi redno analizirati, saj bomo le tako dobili odgovor na to, ali smo pri svojem pisanju in objavljanju tudi uspešni. Analize nam bodo dale odgovore na to, ali pri pisanju izbiramo pravo tematiko, je vsebina deljena na pravi način, smo z izbiro družbenih omrežij dosegli svoje bralce in potencialne stranke.

Pri analiziranju bodite pozorni predvsem na:

· število obiskovalcev,

· število ogledov, klikov, prenosov vsebine,

· število novih leadov (kontaktov), ki ste jih prejeli,

· število delitev na družbenih omrežjih,..

Kaj je še potrebno, da bi bili zares uspešni?

Vsebinskega marketinga se lotite načrtno. Izdelajte si načrt vašega delovanja, kateremu boste dosledno sledili. Pri svojem pisanju bodite kreativni in raznoliki. Posegajte po različnih medijih in kanalih skozi katere boste bralcem delili svoje vsebine. Vsebine promovirajte tudi s pomočjo plačljivih oglasov. Sledite trendom in predvsem bodite potrpežljivi. Rezultati vsebinskega marketinga se lahko pokažejo šele čez nekaj mesecev, lahko tudi po dobrem letu.

Sami imamo z vsebinskim marketingom ogromno izkušenj. Mnogi so nam že zaupali svoj projekt. Pomagamo lahko tudi vam.

Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.


Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap