Uspeh vašega poslovanja je v veliki meri
odvisen tudi od razumevanja potreb vaših strank. V kolikor boste imeli podatke o nakupnih navadah vaših strank, njihovih povpraševanjih in izraženih željah, potem boste tudi sami veliko lažje pripravili privlačno ponudbo in predstavili vaše izdelke ter storitve na ustrezen način. V današnjem času, ko je konkurence na trgu več kot kadarkoli prej, postajajo
stranke vse bolj zahtevne in od vas pričakujejo visok nivo usluge, oseben pristop in pozitivno uporabniško izkušnjo.
Kako poskrbeti za pozitivno uporabniško izkušnjo vaših strank?
S tem, ko bomo
na enem mestu zbirali vse informacije o naših strankah, nam bo omogočen tudi individualni pristop do naših strank. Strankam bomo lahko omogočili enostaven dostop do vseh informacij, enostavne nakupne procese ter posledično s tem tudi
pozitivno uporabniško izkušnjo.
V kolikor bi imelo podjetje zgolj nekaj strank, potem bi kvalitetne odnose z njimi lahko gradilo tudi brez naprednih programskih rešitev. Ker pa je velika večina podjetij takšnih, da hrani podatke o več stotih ali tisočih strankah, potem potrebujejo za zagotavljanje kvalitetnih uslug tudi kvaliteten
CRM sistem.
HubTie CRM vam omogoča
360° pogled na vaše stranke in njihove aktivnosti ter aktivnosti, ki se izvajajo v vašem podjetju. Vse pomembne informacije o vaših strankah, njihovih nakupih in povpraševanjih, ter informacije o vseh aktivnostih vaših zaposlenih v zvezi s posamezno stranko boste imeli združene na enem mestu. S tem boste močno
izboljšali vaše odnose s strankami ter vaše prodajne rezultate.
HubTie CRM vam bo pomagal pri prepoznavanju prodajnih priložnosti ter bolj osebnemu pristopu do vaših strank. Zaradi obeh prej omenjenih aktivnosti, boste izboljšali tudi nivo zadrževanja vaših strank.
Podatki o podjetju so ključni za nadaljnje poslovne korake
V kolikor želimo imeti popoln nadzor nad dogajanjem v našem podjetju, potem potrebujemo za to tudi kvaliteten in napreden
ERP sistem. ERP nam bo omogočil, da bomo imeli
vse pomembne podatke o našem podjetju (finančni podatki, prejeti in izdani računi, dobavnice, zaloge, skladišča..) zbrane na enem mestu. S tem, ko bomo v vsakem trenutku imeli jasno sliko o našem poslovanju in finančnem stanju, bomo lahko lažje sprejemali tudi pomembne poslovne odločitve v prihodnosti. Vse prej omenjene prednosti so združene v
HubTie ERP sistemu.
HubTie ERP je oblačna storitev, ki vsem uporabnikom zagotavlja najvišji nivo uslug. Zaradi zasnove v oblaku, boste lahko
do vseh podatkov o podjetju dostopali kjerkoli in kadarkoli. V kolikor ste imeli do sedaj pomembne finančne podatke shranjene lokalno na kateri izmed naprav v podjetju, in je zato vedno obstajala nevarnost izgube podatkov, ste lahko sedaj brez skrbi. Vsi vaši podatki bodo pri uporabi
HubTie ERP shranjeni po najvišjih varnostnih standardih. HubTie zagotavlja tudi brezplačne programske in zakonske posodobitve, tako da ste lahko brez skrbi – vaše poslovanje bo vedno v skladu z aktualnimi zakoni. Velika prednost uporabe
HubTie ERP sistema je tudi v njegovi dodelani analitiki.
Poročila o vašem poslovanju in finančnih podatkih boste lahko izdelali z zgolj nekaj kliki. Na voljo pa so vam tako numerični kot tudi pregledni grafični prikazi.
HubTie združuje vse poslovne rešitve na enem mestu. CRM in ERP se lahko odlično dopolnjujeta in skupaj tvorita orodje, ki bo močno izboljšalo vaše procese in poslovne rezultate.
Svojim potencialnim strankam omogočamo 30 dni brezplačnega preizkušanja naših rešitev. V kolikor bi želeli preizkusiti CRM ali ERP nas prosim
kontaktirajte na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.