Vse več uporabnikov se zaveda, da je papirno poslovanje že dalj časa preteklost. Podjetja si želijo cenejše, hitrejše, enostavnejše in okolju prijaznejše poslovanje in tako pridobivati na konkurenčni prednosti. Pri tem jim je v veliko pomoč izdajanje e-računov. Znotraj sistema Hubtie vam je sedaj na voljo modul, ki omogoča izdajanje in pošiljanje e-računov.
Kaj so e-računi?
Poenostavljeno lahko rečemo, da je e-račun popolni nadomestek klasične oblike papirnega računa. Najvidnejša razlika med njima je v digitalizaciji. Po vsebini e-račun enakovredno nadomešča tistega v papirnati obliki, razlikuje se edino v načinu pošiljanja. E-račun lahko enostavno pošljete na e-poštni naslov kupca. Ta e-račun nato uvozi v svoj ERP ali bančni program in ga arhivira. Po potrebi pa ga lahko še vedno kadarkoli sam natisne.
Seveda pa je glavna prednost e-računa neposredno pošiljanje v e-banko. To uporabniku omogoča hitrejše poslovanje, pregleden in vedno dostopen arhiv računov ter plačil. Stranke bodo navdušene predvsem nad preprostim spremljanjem prejetih računov in dokumentov. Prednosti pa bodo tudi na vaši strani saj preko banke prejmete povratne informacije o dostavi ali neuspešni dostavi e-računov in e-dokumentov vašim strankam.
Nujnost izdajanja e-računov
E-računi niso samo trend v sodobnem poslovanju. Pravzaprav so postali nuja za vsa podjetja, ki poslujejo z javnim sektorjem. Vsak račun posredovan na njihov naslov mora biti namreč po direktivi 2014/55/EU Evropskega parlamenta elektronski. Direktiva določa, da morajo zavezanci za javna naročila sprejeti račun, če je ta izdan v elektronski obliki v evropskem standardu.
Čeprav se nekateri e-računi v gospodarstvu še vedno izmenjujejo prek e-pošte, tak način izmenjave za poslovne uporabnike ni primeren, saj ne zagotavlja zanesljive in varne dostave.
E-račun in njegove prednosti
Prednosti uporabe e-računov so predvsem v popolni avtomatizaciji procesov in integrirani obdelavi računov. Tako se zmanjša klasično ročno delo, s tem pa preprečevanje napak in hitrejše izvajanje postopkov.
E-računi vam omogočajo pot k popolni digitalizaciji vašega pisarniškega poslovanja, kar pomeni da boste pridobili številne prednosti. Nekaj smo jih našteli spodaj:
- nadomešča klasično papirnato obliko računa
- hitrejša dostava in obdelava računov
- avtomatizacija izdaje, prejema, obdelave in hrambe računa brez ročnega dela
- e-računi so shranjeni v sistemu za hrambo elektronskih dokumentov
- sledljivost v celotnem procesu, od izdaje do plačila
- odprava ozkih grl v poslovanju podjetja
- brez možnih napak pri plačilih na podlagi e-računov
- okolju prijazno, saj je poslovanje popolnoma brezpapirno
Hubtie e-računi
Uporaba Hubtie e-računov je enostavna in sila preprosta. Vse je del vam že poznanega okolja, dodane so le nove funkcionalnosti. Modul, ki bo aktiviran v nekaj minutah vam bo omogočal izmenjavo e-računov med gospodarskimi družbami in s proračunskimi uporabniki brez zapletov. Kljub vsemu pa vam je še vedno 24/7 na voljo pomoč naših strokovnih sodelavcev. Ti vam bodo ob morebitnih vprašanjih z veseljem odgovorili in pomagali za lažji začetek prehoda na digitalno poslovanje in izdajo e-računov.
V kolikor bi tudi sami želeli z začetkom digitalnega poslovanja in izdajanjem e-računov, nas kontaktirajte na 070/860-812 ali pa nam pošljite sporočilo na: info@hubtie.si