Vsako resno podjetje se dobro zaveda, kako so za njihovo poslovanje ključnega pomena zadovoljne stranke in dobri odnosi z njimi. Ne glede na velikost podjetja, se je potrebno svojim strankam maksimalno posvetiti in jim nuditi vso podporo in zahtevane informacije. Vaša prodajna služba in zaposleni na področju trženja bodo lahko pri svojem delu še bolj uspešni, v kolikor bodo pri svojem delu uporabljali
napreden CRM sistem. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj prednosti uporabe
CRM sistema, ki bodo zagotovo pripomogle k izboljšanju vašega poslovanja in dviga vaše konkurenčnosti..
Avtomatizirajte vaše delovne procese
Prepričani smo, da za opravljanje mnogih rutinskih nalog, sedaj porabite ogromno dragocenega časa, ki bi ga lahko koristili za bolj pomembno in predvsem bolj donosno delo.
Napreden CRM sistem ima vgrajene mnoge napredne funkcije, ki vam omogočajo prihranek vašega časa in s tem seveda tudi vaših financ. V kolikor ste do sedaj »peš« urejali vse odnose z vašimi strankami, boste od sedaj z uporabo CRM sistema imeli vse rešitve na enem mestu, ogromno stvari pa boste lahko tudi avtomatizirali. Na enem mestu boste imeli stalen pregled nad vsemi vašimi strankami, omogočeno vam bo pošiljanje sledljive e-pošte, zbirali boste povpraševanja in analizirali rezultate vašega dela..
Izboljšajte učinkovitost vašega prodajnega postopka
S pomočjo CRM sistema lahko kategorizirate svoje kontakte in vodite stranke skozi proces glede na ciljni prodajni lijak. V vsakem trenutku boste imeli pregled nad tem v kateri fazi se nahaja posamezna stranka (se spoznava z vašim podjetjem, je oddala povpraševanje, ste jo že kontaktirali,..) in kateri je naslednji korak, ki ga morate storiti, da bi stranko pripeljali do končnega cilja-prodaje vašega artikla ali storitve.
Določanje prioritet med strankami
Predstavljajte si, da imate opravka z ogromnim številom potencialnih strank. V kolikor o svojih strankah ne boste imeli zbranih informacij, ki vam bodo vedno na voljo, se lahko hitro zgodi, da boste večino svojega časa posvečali strankam, ki bodo le težko postale tudi vaši kupci. Na drugi strani pa lahko izgubite ogromno resnih potencialnih kupcev, ker se jim žal ne boste posvetili pravočasno oz. se jim ne boste posvečali dovolj. S CRM sistemom lahko tudi tu naredite ogromen premik, saj vam je omogočena kategorizacija strank.
Postavite si prioritetne sezname strank, določite kdaj in koga naj se prvo kontaktira ali pokliče, koga je potrebno prioritetno obvestiti o novostih,.. V sistem CRM si lahko beležite tudi različne opomnike in pomembnejše informacije (kdaj je bila stranka kontaktirana, kakšen je bil rezultat klica ali poslanega e-maila, v kateri fazi prodajnega procesa je stranka,..) s katerimi boste pri delu s strankami zagotovo še uspešnejši.
Z analitiko do boljših rezultatov
Napreden CRM sistem ima vgrajene tudi analitične funkcije, ki vam bodo predstavile učinke vaših prodajnih aktivnosti. Koliko ljudi je odprlo vaše obvestilo? Katere so bile najbolj klikane povezave? Na vsa vprašanja boste dobili odgovor, v kolikor boste pri svojem delu uporabljali tudi modul analitike obveščanja. Tako boste hitro prišli do spoznanja, katere metode delujejo in katere ne.
Povečajte bazo stalnih strank in kupcev
S sistemom CRM boste lahko zgradili tudi bazo zadovoljnih stalnih strank in kupcev. Na enem mestu boste imeli namreč zbrane vse informacije o aktivnostih vaših strank (njihova povpraševanja, opravljeni nakupi, katero elektronsko pošto so odprli, katere vsebine vaših oglasov jih zanimajo,..).
S temi informacijami boste lahko uspešno operirali in ohranjali kvaliteten stik z vašimi strankami, jim ponudili akcijsko ponudbo ob pravem času, jih kontaktirali in predstavili novosti,.. Tako boste zagotovo naredili ogromen korak do baze zadovoljnih stalnih strank.