Uspešnost podjetja in njegovega poslovanja je danes v največji meri odvisna od zadovoljstva strank in kupcev ter njihove
uporabniške izkušnje. Ni dovolj, da strankam ponudimo zgolj kvaliteten izdelek ali storitev. Stranke si želijo tudi preprostega nakupnega procesa, jasne komunikacije in prijazne podpore. Dober
CRM sistem (sistem za upravljanje odnosov s strankami) vam lahko učinkovito pomaga pri tem.
CRM sistem ni zgolj prodajno orodjeNapredni CRM sistemi že dolgo ne služijo več zgolj kot prodajno orodje. CRM sistem ponuja celovit pogled na stranke. Na enem mestu lahko dostopamo do vseh pomembnih podatkov o naših strankah: osebni podatki, nakupne aktivnosti, poslana povpraševanja, marketinške aktivnosti, vprašanja strank in kupcev, podatki o vseh komunikacijah s stranko,..
Glavne prednosti CRM sistemov:• Prodajne priložnostiCRM sistem je učinkovito prodajno orodje. V sistemu upravljamo delo s strankami, zbiramo informacije o zgodovini njihovih nakupov in ugotavljamo njihove nakupne navade. Na podlagi pridobljenih informacij lahko kasneje ustvarimo učinkovite marketinške korake.
• Zmanjšanje stroškovUčinkovit CRM sistem nam lahko prihrani ogromno dela, časa in denarja. Prihranek lahko namenimo za druge aktivnosti, ki pripomorejo k boljšim poslovnim rezultatom.
• Hiter dostop do vseh podatkov o naših strankahCRM sistem je organiziran kot centralizirana baza podatkov s profili strank, katere dopolnjujejo pomembne informacije o njihovih aktivnostih in lastnostih. Ker imamo vse podatke zbrane na enem mestu lahko uspešno komuniciramo s svojimi strankami ter jim hitro posredujemo vse informacije in odgovore na njihova vprašanja.
• Izboljšana komunikacija znotraj podjetjaCentralizirana baza podatkov olajša izmenjavo podatkov med posameznimi oddelki in zaposlenimi znotraj podjetja. V realnem času lahko vsi zaposleni dostopajo do potrebnih podatkov, kar izboljša komunikacijo ter potek in uspešnost dela.
• Pozitivna uporabniška izkušnjaCRM sistem je ključno orodje za vzpostavitev dolgoročnega odnosa z vašimi strankami. CRM vam bo omogočil boljše razumevanje vaših strank, tako da boste lahko izpolnili vse njihove zahteve.
Zakaj je pozitivna uporabniška izkušnja pomembna?Po nekaterih raziskavah bi tretjina vseh kupcev po zgolj eni slabi izkušnji prenehala sodelovati z izbranim podjetjem. V primeru več slabih izkušenj pa bi sodelovanje prekinila več kot polovica vseh strank. To bi storili tudi v primeru njihovih najljubših blagovnih znamk. Vse to kaže na pomembnost uporabniške izkušnje in stalne skrbi za zagotavljanje le-te. Kupci že dolgo ne kupujejo zgolj izdelka. Želijo si tudi stalne podpore, odzivnosti in jasne komunikacije s podjetjem. Več kot 80% vseh strank je za to pripravljeno tudi plačati nekoliko več.
5 razlogov zakaj lahko CRM izboljša uporabniško izkušnjo vaših strankOhranjanje stika s strankamiDober CRM sistem omogoča izvajanje avtomatiziranih marketinških akcij. S pomočjo CRM sistema boste stranke enostavno obveščali o vseh novostih, akcijskih ponudbah ter delili z njimi vse preostale pomembne informacije. Z deljenjem zanimivih vsebin boste ohranjali stalen stik s svojimi strankami ter jih prepričali k ponovnemu nakupu ali naročilu vaših storitev.
Personaliziranje vaših sporočilV CRM sistemu lahko enostavno pripravite personalizirana elekotronska sporočila. Stranke cenijo takšen osebni pristop. Raziskave so namreč pokazale, da kar dve tretjini vseh prejemnikov, prebere osebno naslovljena elektronska sporočila.
Ohranjanje doslednosti pri stiku s strankamiDoslednost je zelo pomembna pri gradnji pozitivne uporabniške izkušnje. Poskrbite, da bodo stranke vsakič, ko bodo v stiku z vašim podjetjem, obravnavane na najvišjem možnem nivoju. Avtomatizirajte odgovore na vprašanja vaših strank, ustvarite osebna elektronska sporočila in zagotovite svojim strankam vso potrebno podporo.
Zbiranje informacij o vaših strankahCRM sistem vam omogoča zbiranje in dostop do vseh informacij o vaših strankah in njihovih navadah. Na podlagi zbranih informacij boste lahko pripravili ciljne marketinške akcije ter s strankami delili informacije in vsebine, ki bi jih zanimale.
Zagotavljanje stalne podpore vašim strankam in hitra odzivnostV današnjem času stranke od resnih podjetij pričakujejo stalno 24/7 podporo. Na vsa svoja vprašanja pričakujejo hitre odgovore. CRM sistem vam lahko pomaga pri zagotavljanju te podpore. Pripravite lahko avtomatizirane odgovore na pogosta klasična vprašanja strank. V primeru, da prejmete kakšno vprašanje, ki se ne nanaša na seznam že pripravljenih odgovorov , lahko stranki pošljete avtomatski odgovor, kjer jo prosite za izpolnitev dodatnih podatkov, na podlagi katerih boste kasneje lahko pripravili odgovore.
HubTie CRM sistem je napreden sistem, kateremu zaupajo že mnogi. Pomaga lahko tudi vam.
Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.