Poleg klasičnih spletnih strani in spletnih trgovin, se je v zadnjem času ogromno pozornosti posvetilo tudi razvoju in snovanju
pristajalnih strani (ang. landing page). Pristajalna stran je ustvarjena z zgolj enim namenom – ustvarjati zadostno število konverzij. Za katero vrsto konverzije na pristajalni strani se podjetje odloči, je odvisno predvsem od njihovih ciljev in pričakovanj. V osnovi pa konverzijo lahko predstavljajo opravljen nakup predstavljenega izdelka, prijava na e-novice, oddano povpraševanje, pridobitev podatkov o kupcih oz. potencialnih strankah,..
Pristajalne strani so običajno zasnovane tako, da nas do tja pripelje
klik na oglas ali na kakšno povezavo na drugih spletnih straneh. Pristajalna spletna stran je svoje ime dobila ravno iz tega razloga – pristanek na strani po nekem predhodnem dejanju. Pristajalna stran mora vsebovati nekaj pomembnih elementov, v kolikor želimo, da bi uspešno opravljala svoje poslanstvo ustvarjanja konverzij. Glavne značilnosti oz. elementi dobre pristajalne strani so:
• zanimiv, opazen in privlačen naslov,
• dobro izpostavljen CTA gumb,
• atraktivne fotografije,
• napreden kontaktni obrazec,
• informativna vsebina.
Dobra in uspešna pristajalna stran je zasnovana tako, da bo s svojo strukturo in vsebino obiskovalce v času med 5 in 10 sekundami
prepričala v določeno konverzijo. Zato mora pristajalna stran vsebovati nekaj, kar bo obiskovalca pripeljalo do tega, da bo opravil konverzijo in pustil svoje kontaktne podatke.
To »nekaj« predstavlja tako imenovani »lead magnet«.
Pristajalna stran ima poleg že naštetih glavnih značilnosti oz. elementov, še dosti drugih elementov, ki sestavljajo dober »landing page«. Da bi naša pristajalna stran res dobro opravljala svojo nalogo, je potrebno posebno pozornost nameniti tudi
razumevanju svojih obstoječih in potencialnih strank. Šele, ko bomo resnično poznali svoje ciljne uporabnike ter njihove poglavitne značilnosti, bomo lahko postavili uspešno pristajalno stran.
Postavitev pristajalne spletne strani je takšna, da obiskovalci že takoj najdejo vse potrebne in pomembne informacije. Takšna stran
ne vsebuje navigacije, saj bi tako pozornost preusmerjali stran od našega cilja-konverzije. Vsebina je predstavljena v obliki kratkih stavkov oz. so pomembnejše vsebinske stvari predstavljene s pomočjo alinej. Dobrodošlo je, da na pristajalni strani uporabljate barve, ki nastopajo tudi na vaši predstavitveni spletni strani. S tem boste kupcem jasno nakazali kdo stoji za pristajalno stranjo. V kolikor vam uspe zgraditi prepoznavno blagovno znamko in dolgoročen odnos z vašimi strankami, potem se ni bati niti za uspeh vaše pristajalne strani. Z barvami pa se lahko poigrate pri ustvarjanju
CTA gumbov. Le-ti morajo biti dobro vidni in izpostavljeni, zato lahko posežete po barvnih kontrastih, ki bodo zagotovo naredili vaše CTA gumbe vpadljive. Tekst na CTA gumbih mora predstavljati neko prednost za vaše kupce. Teksta naj bo malo, v največ petih besedah je potrebno povedati vse.
Internet je vizualni medij, zato je zelo pomembno, da so
slike na pristajalni strani atraktivne in privlačne. Slika mora predstavljati namen pristajalne strani in prepričati stranke v opravljanje konverzije. Kot vam je vsem dobro znano, se do spletnih vsebin vse več dostopa s pomočjo mobilnih naprav. Tako kot je postal standard, da imamo mobilne spletne strani, tako je standard tudi to, da je
mobilna tudi vaša pristajalna spletna stran. Uporabniška izkušnja vašega obiskovalca bo odločala o tem, kako uspešen bo vaš spletni nastop.
Zato pri snovanju pristajalne strani sledite prej opisanim smernicam in uspeh je skoraj zagotovljen. Da pa bi bili popolnoma prepričani v svoj uspeh, prepustite svoj spletni nastop HubTie strokovnjakom. Pošljite nam povpraševanje na
info@hubtie.si ali pa nas pokličete na
070/860-812.