O procesu digitalne transformacije in
vlogi ERP sistema v tem procesu smo pisali
v naši zadnji objavi. Tokrat smo se usmerili na kupce in njihove navade, ki se prav zaradi digitalne transformacije, naglo spreminjajo. Tem spremembam morajo slediti tudi podjetja, v kolikor želijo zadržati svoje kupce oz. narediti še korak naprej in pridobiti nove.
Pri tem lahko ključno vlogo odigra izbran CRM sistem.
Vse več nakupov se opravi na spletu. Prav tako veliko potencialnih kupcev pred samim nakupom na spletu naredi poizvedbo o izbranem izdelku ali storitvi. Kupci in stranke poleg tega pričakujejo tudi odzivnost podjetij in njihovo stalno dosegljivost v primeru zahtevanih informacij in dodatnih vprašanj. Takšen nivo usluge lahko podjetja zagotovijo zgolj v primeru, da jim pri tem pomaga ustrezna
napredna tehnološka rešitev-CRM sistem. CRM sistem vam omogoči vzpostavitev in ohranjanje najboljšega odnosa z vašimi strankami.
Kakšen CRM sistem naj podjetje izbere?
Vsako posamezno podjetje ima specifične potrebe in zahteve, zato je potrebno pri izbiri CRM sistema pozornost nameniti predvsem naslednjim funkcionalnostim, ki naj jih izbran sistem omogoča in vsebuje:
• Modularnost
Napredni modularni sistemi so v preteklosti pogosto predstavljali prevelik finančni zalogaj za marsikatero podjetje. Takšne rešitve so si zato lahko privoščila zgolj večja podjetja, kar jim je omogočilo še dodatno povečanje prednosti v primerjavi s konkurenco. Z razvojem tehnologije so se takšne rešitve približale tudi preostalim uporabnikom. Modularnost omogoča popolno prilagoditev sistema vašim potrebam. Podjetje ima v uporabi le tiste module, ki jih pri svojem delovanju resnično potrebuje. Zaradi takšne prilagodljivosti je sistem preprost in pregleden za samo uporabo.
• Storitev v oblaku
V kolikor sistem omogoča storitev v oblaku, lahko dostopate do vseh podatkov vašega podjetja kjerkoli in kadarkoli. Tako vam je omogočen stalen nadzor nad poslovanjem podjetja tudi, ko sami fizično niste prisotni v podjetju.
• Možnost nadgradnje
Trenutne potrebe podjetja se lahko že kmalu drastično spremenijo, kar pomeni, da boste v prihodnosti potrebovali dodatne rešitve, ki bodo omogočile nadaljnje uspešno delovanje podjetja. Trenutni CRM sistem mora omogočati enostavno nadgradnjo z dodatnimi moduli, poleg tega je zelo dobrodošlo v kolikor sistem omogoča razširitev še z drugimi nepogrešljivimi sistemi v uspešnih podjetjih (npr.
ERP sistem..)
• Posodobitve sistema
Izbran sistem mora omogočati redno posodabljanje in nadgradnjo sistema. Takšne nadgradnje morajo biti že vključene v ceno sistema, saj boste v drugačnem primeru za takšne posodobitve namenili preveč sredstev, ki bi jih lahko namenili za razvoj in rast podjetja.
Potrebujete zanesljivega ponudnika CRM sistema?
HubTie je popoln sistem, kjer najdete vse poslovne rešitve na enem mestu. Že več kot desetletje sodelujemo z mnogimi uspešnimi podjetji, s svojimi rešitvami pa smo prisotni na domačem in mnogih tujih trgih. V kolikor potrebujete zanesljivega ponudnika
CRM sistema nas pokličite na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.