Kako pomembna je
SEO optimizacija za uspeh našega spletnega nastopa, verjetno niti ni potrebno več razlagati. V kolikor želimo biti res uspešni, morajo biti vse vsebine na naši spletni strani SEO optimizirane. Katere pa so malenkosti, ki bodo vašo vsebino naredile SEO optimizirano? Preberite v današnjem zapisu..
SEO optimizacija
S procesom
SEO optimizacije želimo vsebine na naši spletni strani prilagoditi tako, da jih bodo iskalniki prepoznali kot zanimive ter uporabne. V kolikor bodo naše vsebine pri spletnih iskalnikih prepoznane kot relevantne, jih bodo le-ti
uvrščali visoko med najdene zadetke. S tem se bo močno izboljšala naša pozicija na spletu, saj bo
našo stran obiskalo več obiskovalcev, kot bi jo obiskalo v kolikor naše strani ne bi bilo med prvimi zadetki. V kolikor želimo pripraviti SEO optimizirano vsebino oz. konkretneje besedilo ali članek, potem moramo poznati nekaj osnovnih zahtev SEO optimizacije.
Izbira in uporaba ključne besede
V kolikor želimo imeti
SEO optimiziran članek, moramo
prepoznati našo ključno besedo, po kateri naj bi bralci in spletni uporabniki poizvedovali v spletnih iskalnikih. V tej fazi je potrebno dobro razmisliti na kakšne načine bi lahko bralci uporabljali spletne iskalnike oz. katere besede in besedne zveze bodo uporabljali pri svojem iskanju. Na kakšen način uporabniki najpogosteje uporabljajo spletne iskalnike oz.
katere ključne besede uporabljajo lahko raziščemo tudi s pomočjo različnih orodij, ki so nam na voljo. Med najbolj priljubljenimi orodji za raziskovanje ključnih besed so Google Analytics, SEMrush, Moz, Ahrefs..
Po tem, ko smo določili svojo ključno besedo, moramo pozornost nameniti temu, kje vse v našem besedilu se bo ta ključna beseda pojavila. V kolikor želimo s svojo
SEO optimizacijo doseči zavidljive rezultate, moramo izbrano ključno besedo vključiti v našo vsebino in kar je zelo pomembno, tudi v naš izbrani naslov. Najbolje je, če je naša izbrana ključna beseda uporabljena že na začetku naslova. Polege tega naj bo naslov kratek, tako da bo kratek tudi
URL naslov. Poleg uporabe v naslovu in v sami vsebini, je dobro ključno besedo uporabiti tudi v podnaslovih in v meta opisu ter pri poimenovanju in opisu slik (ALT opisi). Zelo pomembno je, da se ključna beseda pojavi že na začetku besedila, saj spletni iskalniki pregledujejo, kako hitro se bo ključna beseda pojavila.
Vzpostavitev povezav na spletni strani
Spletni iskalniki pri razvrščanju in pozicioniranju spletnih strani, pregledujejo tudi
povezave, ki vodijo z drugih strani na našo stran ter povezave, ki z naše strani vodijo na druge podstrani in strani. Z ustvarjanjem povezav v obe smeri, se pri spletnih iskalnikih poveča kredibilnost in pomembnost vsebin na naši spletni strani, kar nas porine navzgor na višja mesta.
Zanimiva in pregledna vsebina je zakon
V kolikor želimo pritegniti bralce na našo stran in jih tu tudi zadržati, jim moramo postreči z
zanimivo in pregledno vsebino, ki bo vzbudila njihovo pozornost in zanimanje. Spletni iskalniki analizirajo tudi to, kako dolgo se bralci zadržijo na našem spletnem mestu. Z zanimivo vsebino bomo poskrbeli, da bodo bralci na naših straneh ostali dlje časa, kar je dodaten signal za Google in ostale iskalnike, da nas porine po lestvici navzgor. Naše vsebine naj bodo dovolj dolge, da lahko bralec pridobi celovit in obširen pogled na izbrano tematiko, ki jo obravnavamo.
Naše pisanje naj bo zanimivo, berljivo in razumljivo. Besedilo je potrebno razčleniti na več delov. Kot smo že omenili je dobro uporabiti več podnaslovov, dobrodošle pa so tudi vse ostale vsebine, ki dodatno izboljšajo naš članek (slike, grafi, animacije,..)
Na kratko smo vam predstavili nekaj osnovnih informacij glede
SEO optimizacije in o tem kako poskrbeti, da bodo naše vsebine SEO optimizirane. V kolikor bi imeli glede SEO optimizacije še kakšna dodatna vprašanja ali pa bi želeli poskrbeti za optimizirane vsebine tudi na svoji spletni strani, nam lahko pošljete mail na
info@hubtie.si ali pa nas pokličete na
070/860-812.