Zakaj obiskovalci zapuščajo vaše spletne strani?
Načinov kako povečati obisk spletne strani je ogromno. Pomagate si lahko bodisi z Google oglaševanjem, aktivnostmi in oglaševanjem na družbenih omrežjih, pisanjem blogov, optimizacijo,.. A poleg tega, da obiskovalce pripeljemo na našo spletno stran ali spletno trgovino, moramo ogromno pozornosti nameniti tudi temu, da obiskovalci na spletnem mestu tudi ostanejo dovolj časa.. Glavni cilj vsake spletne strani ali trgovine je oddano povpraševanje ali opravljen nakup. Kateri pa so razlogi, da obiskovalec zapusti spletno mesto predno pride do katerega od prej omenjenih dejanj? Preberite v nadaljevanju našega bloga.
Neodzivna in počasna spletna stran
Odzivna spletna stran je danes, ko velika večina do spletnih mest dostopa s pomočjo mobilnih naprav, postala že nuja. V kolikor vaše spletno mesto ne bo odzivno, tvegate da bo veliko število obiskovalcev zapustilo vašo spletno stran oz. trgovino. V kolikor nimate odzivne spletne strani, apeliramo, da resno razmislite o posodobitvi vašega spletnega nastopa. S tem se bo povečalo število vaših obiskovalcev (odzivna spletna stran tudi višje rangira pri spletnih iskalnikih) oz. število tistih, ki se bodo na vaših spletnih mestih zadržali dlje in potencialno tudi zapravili več.
Poleg odzivne spletne strani je zelo pomembno, da se vsebine na vaši spletni strani dovolj hitro nalagajo. V kolikor se vaša spletna stran nalaga več kot 3s, obstaja velika verjetnost, da bo vaše spletno mesto zapustilo kar 40% vseh obiskovalcev.
Kaj vse vpliva na hitrost vaše spletne strani?
-hitrost in zanesljivost strežnika, kjer gostuje vaša spletna stran,
-velikost slik na spletni strani,
-neoptimizirana HTML koda spletne strani,..
Slaba navigacija in neustrezna vsebina spletne strani
Obiskovalci vaše spletne strani želijo priti do vseh informacij enostavno in hitro. V kolikor je navigacija vaše spletne strani slaba in nejasna, lahko to pri obiskovalcih predstavlja težavo s katero se ne želijo soočati. Poleg jasne navigacije, ki bo obiskovalce hitro pripeljala do iskanih vsebin, je zelo pomembno, da bo tudi sama vsebina kvalitetna. Vsebina vaše spletne strani mora pri obiskovalcih odgovoriti na vsa vprašanja, ki so si jih zastavili pred obiskom strani. Vsebina mora biti relevantna, zanimiva in jasna. Le takšna vsebina pritegne pozornost bralcev, kar pomeni, da se bodo na naši spletni strani zadržali dlje časa.
Pomanjkanje interaktivnosti
V kolikor si želite obiskovalce zadržati na svoji spletni strani ter vzpostaviti dolgoročen odnos z njimi, potem poskrbite za ustrezen nivo interaktivnosti na spletni strani. Internet omogoča dvosmerno komunikacijo med vami in vašimi obiskovalci, ki jo lahko vzpostavite s pomočjo hitrih kontaktnih obrazcev, družbenimi mediji, blogi, prijavo na e-novice, live chatom,.. Z vsemi omenjenimi načini boste obiskovalce spodbudili k aktivnosti in komunikaciji kar bo zmanjšalo nivo zapuščanja spletne strani.