Ali tudi vaše podjetje potrebuje rešitev CPQ?





V današnjem času in ob trenutnem stanju na trgu, lahko z zagotovostjo trdimo, da čas res pomeni tudi denar. Počasen odziv in nezmožnost zagotavljanja pravočasnih, konkurenčnih ponudb bosta močno vplivala tudi na vaš končen dobiček.

Zakaj CPQ?

Kot smo v preteklih zapisih že omenili, boste lahko s pomočjo konfiguratorja ponudb (CPQ) strankam ponudili izdelke, ki jih res zanimajo, preračunavali popuste in ponudili konkurenčno ceno, poleg tega pa boste tudi navzven kazali profesionalno podobo, kar pripomore k povečanju ugleda vašega podjetja.

Ste pripravljeni za rešitev CPQ?

Da bi lažje prepoznali potrebe vašega podjetja in ali tudi sami potrebujete rešitev CPQ, vam v nadaljevanju podajamo nekaj primerov, kjer se je takšna rešitev izkazala kot dobrodošla in zelo uspešna.

Kompleksni izdelki z veliko variacijami:

Ko imate v ponudbi kompleksne izdelke z veliko variacijami, lahko hitro pride do napake pri samem naročilnem postopku ali kasneje pri pripravi ponudbe in samega izdelka. S konfiguratorjem se bo možnost takih napak izničila. Postopek naročanja in priprave ponudb bo vedno natančen, tako da ne bo prihajalo do nepotrebnih in v veliko primerih tudi dragih napak. Poleg tega bodo potencialne stranke s pomočjo konfiguratorja vodene skozi sam postopek naročanja, kar jim bo omogočilo preprostejši nakup vaših izdelkov.

Za pripravo ponudb porabite ogromno vašega časa:

Tudi sami večino svojega časa namenite pripravi ponudb, namesto da bi se ukvarjali s samo prodajo? S pomočjo konfiguratorja ponudb boste avtomatizirali svoje postopke, prihranili ogromno časa in strankam vedno ponudili natančne in konkurenčne ponudbe. Prihranek časa boste lahko porabili za druge prodajne aktivnosti, kar bo zagotovo prineslo boljše prodajne rezultate.

Pri pripravi ponudb in posredovanju informacij o izdelku večkrat pride do napak:

Stranke od vas vedno zahtevajo točne informacije o izdelkih in tudi natančne ponudbe. V kolikor pride do neljubih napak, to pri strankah zbudi občutek nezadovoljstva in nezaupanja v vašo strokovnost. Da bi se izognili takšnim situacijam, storite korak naprej in v svoje poslovanje vpeljite napredne tehnološke rešitve.

Strankam nikakor ne uspete prodati še več:

Se tudi sami srečujete s težavo, da strankam, ki so se že odločile za nakup vašega izdelka ali storitve, nikakor ne uspete prodati še kaj več (nadgradnjo, dodatno opremo, sorodni izdelek,..)? Z napredno inteligentno rešitvijo bo vedno obstajala možnost prodati še več. Strankam boste vedno posredovali prave predloge za dodatni nakup.

Zaradi prevelikega obsega dela, nikakor ne uspete doseči željene odzivnosti in ažurnosti:

V svetu konkurence sta odzivnost in ažurnost vrednoti, ki vas bosta potisnili pred konkurenco. V kolikor vam primanjkuje časa in kadra, ki bi lahko zagotovila ažurnost in pri strankah željeno odzivnost, je vgradnja konfiguratorja v vaš prodajni proces prava rešitev.


Zgoraj smo navedli zgolj nekaj primerov, v katerih se je vgradnja konfiguratorja izkazala za pravo rešitev težav. Takšnih primerov je še ogromno, zagotovo se med njimi lahko najde tudi kakšna vaša težava. V kolikor še vedno niste prepričani, da bi bila vgradnja konfiguratorja pravi korak pri vašem razvoju ali pa imate še kakšno dodatno vprašanje.. Kontaktirajte nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si. Z veseljem se bomo pogovorili z vami, analizirali vaše poslovanje ter tudi za vas poiskali najustreznejšo rešitev.

Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap