059 02 69 26  /prodaja@hubtie.com      
  /  

CRM pomaga ohraniti obstoječe stranke in povečati vaš profit






Vsako podjetje ima med svojimi primarnimi cilji tudi ta, da je potrebno ohraniti stik s svojimi obstoječimi strankami in jih pripeljati do statusa redne stranke. Ohranjati stik z obstoječim kupcem ali stranko je veliko ceneje, kot pa pridobivati in iskati vedno nove in nove stranke. Zavedajte se sledečih dejstev:

•    Da bi pridobili novega kupca ali stranko, boste v povprečju porabili za to do 6x več sredstev, kot bi jih porabili za ohranjanje obstoječega kupca,
•    v svetovnem merilu, povprečno podjetje izgubi do 30% svojih kupcev vsako leto,
•    če uspete zmanjšati izgubo svojih rednih strank za vsaj 5%, lahko to na letni ravni pomeni povečanje profita tudi do 80%.

Strankam je zato potrebno namenjati zadostno količino pozornosti in preverjati njihovo zadovoljstvo z vašimi storitvami oz. ponudbo. Prav tako morate poskrbeti za stalen stik s svojimi obstoječimi strankami ter jim nuditi vso podporo in informacije. Nivo vašega sodelovanja s strankami in ohranjanja stika z njimi boste dvignili z uporabo naprednega CRM sistema. CRM igra pomembno vlogo v vsakem resnem podjetju, ki velik del svojega poslovanja namenja delu s strankami. Kako lahko napreden CRM sistem pomaga tudi vam? V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj aktivnosti, pri katerih je CRM nenadomestljivo orodje..

1.    Za vami je uspešno izpeljan posel.. Kako ohraniti sodelovanje tudi v prihodnje?

Po tem, ko ste sklenili uspešen posel ali pa ste uspešno prodali svoj izdelek oz. storitev, je potrebno energijo usmeriti v to, da bi z obstoječo stranko ohranili stik in jo prepričali v sodelovanje tudi v prihodnje. Stranki oz. kupcu se je potrebno po določenem času ponovno oglasiti in preveriti njegovo zadovoljstvo z vašim izdelkom oz. storitvijo. Povprašajte jih po njihovem mnenju, prosite z povratne informacije v želji, da boste v prihodnosti še boljši. Pri tem delu bo dober CRM sistem prav gotovo odigral ključno vlogo. V kolikor ste do sedaj celotno delo s strankami izvajali brez podpore naprednega sistema, ste skoraj zagotovo izgubljali ogromno časa, najverjetneje pozabili na kakšno stranko in pri svojem delu zelo težko sledili načelu doslednosti. CRM sistem vam bo omogočil stalen pregled nad vašimi strankami, v vsakem trenutku boste vedeli v kateri fazi je kakšna stranka in kateri je naslednji korak, ki ga morate pri posamezni stranki narediti. Napreden CRM sistem vas bo s svojimi opomniki stalno opozarjal in vodil skozi pomemben proces dela s strankami.

2.    Zahvalite se svojim strankam za izkazano zaupanje

Ljudje imajo radi pozornost in občutek pomembnosti. Svojim strankam in kupcem lahko ta občutek posredujete tudi z zahvalo za njihovo zaupanje, ki jo pošljete po elektronski pošti. Prav tako jim lahko preko elektronske pošte posredujete tudi kakšno dodatno ekskluzivno ponudbo, ali pa samo za njih dodelite kakšno posebno ugodnost oz. popust. CRM sistem vam bo omogočil pošiljanje sledljive pošte in analitiko vašega obveščanja, tako da boste v vsakem trenutku vedeli, kako uspešni ste pri svojem delu s strankami.
 
3.    Strankam nudite podporo v vsakem trenutku

Vsaka vaša stranka mora pri sodelovanju z vami dobiti občutek, da bo v vsakem trenutku z vaše strani deležna vse podpore oz. da bo v primeru težav z vaše strani lahko pričakovala pomoč pri reševanju le-teh. Stranke na vsa svoja vprašanja pričakujejo hitre odgovore. Z naprednim CRM sistemom lahko pripravite avtomatizirane odgovore za vsa pogosta klasična vprašanja, kar bo razbremenilo vaše zaposlene. V primeru kompleksnejših vprašanj, pa se lahko stranki posreduje tudi avtomatski odgovor, kjer se jo zaprosi za dodatne informacije in podatke, ki bodo pomagali pri reševanju njihovih težav. Tako lahko CRM sistem odpravi nepotrebne dolge telefonske pogovore ali pa vrsto nepotrebnih elektronskih sporočil, ki pripeljejo do zmede in podaljšajo pot in čas od težave do rešitve. Pri svojem delu boste s CRM sistemom odzivni, hitri in natančni, vaše stranke pa bodo pridobile zaupanje v vaše delo in strokovnost vaših zaposlenih.

4.    Zbirajte in analizirajte pomembne informacije o vaših strankah

CRM sistem vam bo omogočil, da boste na enem mestu zbirali in tudi analizirali vse informacije o vaših strankah in njihovih navadah. Na podlagi zbranih informacij boste lahko pripravili ustrezne marketinške aktivnosti ter svojim strankam posredovali vsebine in informacije, ki bi jih potencialno lahko zanimale.

V kolikor potrebujete zanesljivega ponudnika CRM sistema nas pokličite na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.
Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap