Izbira ponudnika CRM rešitve





S pravilno izbiro ustreznega CRM sistema, lahko močno izboljšate vaše odnose s strankami, odnose med zaposlenimi, olajšate delovne procese in izboljšate svoje prodajne rezultate. CRM sistem bi v načelu potrebovalo vsako podjetje, ki teži k izboljšanju svojih delovnih in prodajnih procesov. S sodobnim CRM sistemom boste imeli na enem mestu zbrane vse mogoče informacije o interakcijah z vašimi strankami, podatke o strankah, informacije o vaših prodajnih aktivnostih, marketinških akcijah,..

A čisto vsak CRM sistem ni primeren za vsako podjetje. Na trgu je namreč ogromno različnih rešitev, ki pa so zasnovane precej togo in se ne prilagajajo različnim potrebam podjetij. Izdelani so kot univerzalna rešitev, ki pa dostikrat prav zaradi svoje »univerzalnosti« ne prinaša pričakovanih izboljšav in rezultatov. Dostikrat takšno rešitev prezirajo tudi zaposleni v podjetju, saj hitro uvidijo, da ne pomaga pri izboljšavi njihovih delovnih procesov in aktivnosti.

Podjetju prilagojena rešitev

Napredna CRM rešitev mora zaposlenim predstavljati orodje, ki ga bodo lahko enostavno uporabljali in, ki bo olajšalo njihovo vsakodnevno delo s strankami. Poleg tega mora takšna programska rešitev izboljšati tudi nivo sodelovanja med zaposlenimi ter koordinacijo dela med različnimi oddelki znotraj podjetja. Podjetja morajo imeti v mislih dejstvo, da potrebujejo učinkovito in svojemu poslovanju prilagojeno rešitev. Na trgu je ogromno ponudnikov, ki ponujajo rešitve, ki se ne prilagajajo potrebam podjetij. To pomeni, da boste pri integraciji takšnega sistema v podjetje, pridobili orodje z nepreglednim številom funkcij, ki jih pri svojem pravzaprav niti ne potrebujete. To bo privedlo do tega, da boste namesto izboljšave svojega dela in dela svojih zaposlenih, prišli do točke, ko boste spoznali, da ste z rešitvijo le še bolj otežili svoje delovne procese.

Zato vsem podjetjem svetujemo, da poiščejo takšno rešitev, ki se bo popolnoma prilagodila vsem njihovim izkazanim zahtevam in potrebam. Predno se odločite za uvedbo CRM sistema, se je dobro posvetovati s svojimi zaposlenimi. Kakšne rešitve že uporabljajo, katere rešitve bi želeli uporabljati in kako bi te rešitve izboljšale njihove prodajne rezultate, odnose s strankami,.. Pripravite seznam potrebnih funkcionalnosti ter v svoje poslovanje uvedite takšno rešitev, ki bo zadostila tem zahtevam.  

Enostavna uporaba in stalna podpora

Vsako programsko orodje, ki ga uporabljate pri svojem delu, mora imeti jasno zasnovo ter mora tudi osnovnemu uporabniku zagotoviti enostavno uporabo. CRM mora postati orodje, ki ga bodo zaposleni uporabljali intuitivno. Ali je kakšna rešitev primerna za vas, boste najhitreje ugotovili s preizkusom delovanja CRM sistema. CRM je rešitev, ki se v podjetje integrira za dlje časa in se ne menja vsako leto. Zato med preizkušanjem rešitev poskrbite, da se bodo s sistemom srečali zaposleni iz različnih oddelkov. Pri tem naj preizkusijo ključne funkcije sistema CRM ter si tako ustvarijo sliko o tem, kako jim bi sistem pomagal pri njihovem delu. CRM mora avtomatizirati delo zaposlenih in ga poenostaviti in pohitriti.

Kljub temu, da je prava programska rešitev takšna, da jo boste popolnoma samostojno uporabljali, je potrebno poskrbeti tudi za stalno podporo s strani ponudnika rešitev. Podpora s strani ponudnikov je lahko brezplačna. Velikokrat pa ponudniki prav z zaračunavanjem podpore, na zamegljen način močno podražijo na videz dokaj ugodno rešitev.    

Cenovno ugodna rešitev

Podjetja pri izbiri rešitev veliko pozornosti namenjajo tudi ceni. Na trgu je ogromno različnih rešitev z velikim razponom med cenami. Cena mora imeti pri izbiri pomembno vlogo, ne pa tudi ključno. Pogosto se namreč izkaže, da se cenovno ugodne rešitve na koncu izkažejo kot ne tako zelo ugodne, najdražje rešitve pa pogosto ne izpolnijo vseh pričakovanj. Poiskati je potrebno rešitev, ki ima najboljše razmerje med ceno in kvaliteto ponudbe. Poleg tega se je pametno odločiti za oblačne storitve, ki poleg svoje dostopnosti omogočajo tudi enostavne in brezplačne sistemske nadgradnje, izognete se strošku vzdrževanja in podpore. Zgoraj že omenjene obsežne, univerzalne rešitve so pogosto najdražje, saj vsebujejo nabor orodij, ki jih pravzaprav niti ne potrebujete, vseeno pa za njih plačujete. Veliko je tudi ponudnikov, ki ponujajo rešitve, ki pa se izvajajo preko drugih ponudnikov. Tudi takšne rešitve lahko močno obremenijo vaš proračun, saj je potrebno plačevati za usluge tudi tem ponudnikom oz. je vmes kar nekaj skritih provizij.

Enostavna in hitra integracija ter varnost podatkov

Pri izbiri ponudnika CRM je potrebno pozornost nameniti tudi temu, kako zahtevna ali enostavna je integracija njihove rešitve v obstoječe delovanje podjetja. Integracija mora potekati enostavno in hitro ter ne sme zmotiti obstoječega dela. Poleg tega mora rešitev omogočati povezljivost z drugimi sistemi.

V sistemu CRM se hrani ogromna količina občutljivih podatkov. Izbrati je potrebno takšno rešitev, ki bo zagotavljala varnost podatkov vašega podjetja. Ne želite si namreč izgubiti zaupanja vaših strank zaradi izgube podatkov ali nepričakovanega vdora v vaš sistem ter kraje osebnih podatkov. S tem bi izgubili ne samo zaupanje, temveč tudi velik del svojega posla.

Z naprednim CRM sistemom boste lahko uspešno upravljali odnose z vašimi strankami. Pridobivali boste nove kontakte, se povezali s svojimi strankami ter uspešno poslovali z njimi. Poleg tega vam bo omogočeno tudi izvajanje marketinških aktivnosti in obveščanje vaših strank. V kolikor potrebujete zanesljivega ponudnika CRM sistema nas pokličite na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si. Omogočamo vam tudi 30 dni brezplačnega preizkušanja našega sistema, kjer boste spoznali vse prednosti napredne HubTie CRM rešitve.

 
Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap