Je že čas za prenovo vaše spletne strani?





S spletnimi stranmi ali spletnimi trgovinami je tako, kot s telefoni. Tudi telefone menjamo vsake nekaj let, čeprav je le-ta verjetno še vedno uporaben. Če menite, da vaša spletna stran potrebuje prenovo, potem jo verjetno res.

V današnjem članku predstavljamo nekaj korakov, kako hitro in enostavno oceniti vašo spletno stran in presoditi, ali je že čas za prenovo.

1. Mobile friendly, ali prijaznost vaše strani za mobilne telefone


Večina kupcev dandanes preživi ogromno časa na mobilnih telefonih. Določene spletne strani prejmejo že več kot 65% vseh obiskov z mobilnih naprav.

Če vaša spletna stran ne izpolnjuje osnovne mobilne prilagoditve, je že to ogromna napaka in alarm, da je čas, da prilagodite svojo spletno stran mobilnim uporabnikom. Delež teh uporabnikov se iz dneva v dan povečuje, zato je nujna prilagoditev in prenovitev spletne strani.

Tudi če imate v nekem trenutku zasedeno prodajo, ali velik obisk spletne strani, še ne pomeni, da ta ne bi mogel biti višji če bi se prilagodili za mobilne naprave.

Če niste prepričani ali je vaša spletna stran prilagojena mobilnim uporabnikom, to enostavno preverite z naslednjimi triki:

2. Oblikovni izgled vaše spletne strani / spletne trgovine


Ko omenimo prenovo spletne strani, veliko ljudi najprej pomisli na oblikovni izgled spletne strani in tako je tudi prav saj je internet vizualni medij. Pomembno pa je tudi, da je vaša spletna stran vizualno privlačna, vsebuje pomembne elemente in je tudi odzivna (hitrost, nalaganje,..itd) o tem pa v enem izmed naslednjih člankov.

Naj naštejemo nekaj elementov, na katere morate biti pozorni ob prenovi ali izdelavi vaše spletne strani:

  • Organizacija. Ali je vaša spletna stran samo "skupek" različnih vsebin, nametano v eno stran? So te vsebine postavljene po vrstnem redu in imajo rep in glavo? Je med vsebinami dovolj prostora da je vsebina berljiva?
  • Postavitev. Vaša spletna stran uporablja standardno postavitev in ali je ta postavitev "nerodna", nepovezana in nima logičnega sosledja?
  • Logotip. Postavitev in izgled logotipa sta dva ključna faktorja pri "brandingu" vašega podjetja na internetu. Je logotip dovolj viden in kvaliteten? Pri modernih spletnih straneh logotip predstavlja tudi gumb za obisk domače strani "homepage".
  • Gostota besed. Ima vaša spletna stran dovolj besedila in ali je to besedilo jasno? Ali se pojavljajo ključne besede, ki so pomembne za vaše podjetje? To so elementi, ki lahko pripomorejo k višjemu organskemu obisku vaše strani brez večjega vlaganja v marketing.
  • Velikost fonta. Skozi zgodovino razvoja spletnih strani je večina spletnih strani vsebovala velikost font-a nekje 11-12 pixlov, danes pa so standardi višji in besedila so večinoma na velikosti 16-18 pixlov, s poudarki in naslovi nekje od 18 do 30 px, odvisno od elementa, call-to-action potreb in ostalih kriterijev.
  • Enotnost designov. Tako kot je pomemben tekst je pomembna tudi postavitev teksta in slik na spletni strani. Pri sami spletni strani moramo biti pozorni da se držimo določenega vzorca, tako stran izgleda bolj pregledna in enostavna za obiskovalca strani.
  • Grafični elementi. Ali vaša spletna stran uporablja moderen "flat design" pri elementih in ali so le-ti zastareli in uporabljajo prelivanja, buble izglede, 3d look, itd..? Spodaj prikazujemo primer modernega "flat" gumba.
  • Favicon. Moderne strani uporabljajo ikono znotraj brskalnika, ki med obiskovalci spletne strani še dodatno dvigne zavedanje o  blagovni znamki in obiskovalcem omogoča hiter pregled.
  • Mrtve povezave. So vsi linki znotraj strani urejeni in delujoči? Kako imate urejeno z linki, katerih povezava ni več aktualna? Najpogostejša rešitev je error 404, vendar pa kar veliko strani tega sistema še ne uporablja in tako lahko zelo hitro pride do slabe volje, saj so v Googlu vpisani linki, ki so za vas že "mrtvi". Obiskovalci lahko tako dobijo občutek, da je vaša stran zastarela in da vaše podjetje ne obratuje več.
  • Logotipi zaupanja. Če imate na spletni strani logotipe kot so ISO9001, certifikate zaupanja ipd.. je zelo pomembno, da so posodobljeni, tako da imate vedno aktualen link za preverjanje certifikatov. S tem lahko enostavno in hitro povečate zaupanje obiskovalcev na vaši spletni strani.
  • Družbena omrežja. Ste aktivni na Facebook-u, Instagram-u, Linked-inu, Twitter-ju? Dodajte ikone in logotipe s povezavami na vašo dužbeno omrežje, kjer si lahko obiskovalci pogledajo aktualne akcije, novosti ali zanimivosti o vašem podjetju.
  • Barve. Ima vaša spletna stran premalo ali preveč barv? Večji problem je uporaba barvnih shem, ki ne ustrezajo vaši blagovni znamki. Pomembno je, da posodobite svojo spletno prisotnost tudi z logotipom vašega podjetja in celostne grafične podobe.


3. Uspešno podano sporočilo

Ste v podjetju pred časom zamenjali prodajni program ali spremenili prodajni fokus? Naj to odraža tudi vaša spletna stran. Ključnega pomena je, da obiskovalec spletne strani prejme podatke o vaših storitvah ali produktih na jasen in pregleden način.

Kakšna je vaša ocena?..
  • je spletna stran še vedno moderna oziroma "up to date"?
  • je sporočilo jasno in pregledno vsem obiskovalcem?
  • ali spletna stran odraža vaš prodajni fokus?
Ne pozabite, primarno je vaša stran namenjena obiskovalcem. Pri njih pa mora vzbuditi zaupanje in kvalitetno predstaviti vaš prodajni program.

Imate problem pri izgledu in sporočanju vaše spletne strani? Ne tiščite glavo v pesek in si priznajte, da je stran potrebno prenoviti.

V kolikor potrebujete novo spletno stran ali spletno trgovino ter želite imeti napreden CMS sistem nas pokličite na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.
Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap