Pred dnevi smo se v našem podjetju pogovarjali o tem, kako s pomočjo
dodatnih marketinških aktivnosti še povečati zanimanje za
izdelke/storitve naše stranke.
Tudi vi Iščete nasvet, kako povečati število konverzij?Naj
vam predstavimo sodobno spletno potrošnico Ano. Zaradi interneta,
družbenih omrežij (Facebook, Twitter, itd...), e-mail obveščanj in
drugih digitalnih kanalov ima takojšen dostop do različnih informacij.
Ana
je z brskanjem po Instagramu našla zanimiv izdelek za svojo hčerko.
Kliknila je na sliko in odprla se ji je spletna stran vašega podjetja.
Tega izdelka trenutno niste imeli na zalogi, zato se je prijavila na
dnevno obveščanje o novostih iz vaše spletne trgovine. Kaj boste zdaj
storili vi?
S tradicionalnimi tedenskimi in drugimi marketinškimi
aktivnostmi boste Ano, sodobno potrošnico, dandanes precej težko
pridobili na svojo stran. V dobi digitalnega potrošnika so takšni načini
oglaševanja
žal postali manj učinkoviti.Če
želite, da Ana opravi nakup, morate dobro razumeti njene potrebe in
navade. Le tako ji boste lahko ponudili "na kožo pisano” nakupno
izkušnjo. Verjetno boste pri tem potožili, da nikakor nimate toliko
časa, da bi vsaki stranki poslali posebno elektronsko sporočilo.
Je torej takšna stranka za vas že skoraj izgubljena? Pa to res drži? Skrb
za stranke je zelo pomembna. S pravilnimi nastavljeno marketinško
avtomatizacijo lahko stranki omogočite odlično in personalizirano
internetno nakupno izkušnjo. Za več informacij o tovrstnih nastavitvah
pokličite naše strokovnjake.
Morda pa se tega dela želite lotiti
sami? V pomoč vam ponujamo nekaj nasvetov, kako oblikovati in
pripraviti svoja elektronska pozdravna sporočila. Postregli vam bomo
tudi s primeri iz tujine.
Pozdravni e-mail:To
je elektronsko sporočilo, s katerim stranko obvestite, da obstajate in
da ste veseli, da se je prijavila na vaše elektronske novice. Predlagamo
vam naslednje: takoj po prijemu prijave stranki pošljite prvi e-mail z
zabavno vsebino, s katero pa opozorite tudi na svoje izdelke/storitve.
Predlagamo,
da pripravite 3 pozdravna elektronska sporočila, kasneje pa lahko
tovrstna sporočila tudi ponovite, in sicer od številke 2 naprej, kjer že
opisujete svoje prednosti. Z vsakim sporočilom naj bodo vaši izdelki
nekoliko bolj podrobno predstavljeni.
Primer obveščanja podjetja SEMrush: 1. e-mail:
Poleg tega, da so z njim vzpodbudili zanimanje, so hkrati tudi
napovedali, kaj bo sledilo v naslednjih sporočilih. Spodaj si lahko
ogledate primer SEMrush sporočila. V njem so uporabili prijazen in
smešen nagovor, ki je zagotovo povečal zanimanje stranke.
2. e-mail:
V njem opisujejo nekatere dodatne možnosti, ki jih njihov program
ponuja. V sporočilu so uporabili tudi slike, s tem pa so poskrbeli za
večjo berljivost in razumljivost sporočila. Tako so stranko še dodatno
motivirali za nakup/uporabo programa.
3. e-mail:
Stranki so ponudili uporabo/testiranje brezplačnega demo programa. V
primeru, da se stranka še ni odločila za nakup, so na tak način
pridobili njeno zaupanje ter še povečali možnost za nakup programa.
Predlagamo,
da stranko, ki je prejela vsa 3 pozdravna sporočila, shranite v
kategorijo za kasnejše tedensko obveščanje o novostih, ki so povezane z
vašimi izdelki.
Več o marketinški avtomatizaciji na družbenih
omrežjih ter uporabi kompleksnejših orodij pa bomo napisali v kasnejših
člankih. Informacije lahko dobite tudi na posvetu z našimi strokovnjaki.
Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.