LinkedIn kot uspešno prodajno in marketinško orodje





LinkedIn predstavlja s številom svojih uporabnikov največje poslovno družbeno omrežje na svetu. Registriranih uporabnikov omenjenega omrežja je že več kot 610 milijonov, poleg tega pa je registriranih tudi preko 9 milijonov poslovnih profilov (podjetja in druge organizacije). Znotraj omenjenih števil se skriva tudi preko 300 tisoč uporabnikov iz Slovenije, kjer je registriranih tudi okoli 6500 profilov podjetij in organizacij. Na samem začetku je LinkedIn mnogim uporabnikom predstavljal mesto, kjer lahko objavijo svoje življenjepise in se spoznajo ter poslovno povežejo z drugimi uporabniki. S svojim razvojem in ogromnim številom uporabnikov, je LinkedIn postal tudi odlično marketinško in prodajno orodje, ki mnogim podjetjem že pomaga pri izboljšanju poslovnih, prodajnih in marketinških rezultatov.

Številke govorijo v prid LinkedInu

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj statističnih podatkov, ki govorijo v prid uporabi LinkedIna na področju marketinga in prodaje (vir: Foundation):

•    Družbena omrežja igrajo pomembno vlogo tudi pri B2B prodaji. Do B2B spletnih mest med vsemi omrežji največ prometa pripelje prav omrežje LinkedIin-več kot 50% (več kot Facebook, Twitter in ostala omrežja skupaj),

•    med anketiranimi prodajniki, jih je kar 59% takšnih, ki z zagotovostjo trdijo, da jim LinkedIn ustvarja leade - pripelje potencialne kupce in omogoči potencialne nakupe,

•    38% prodajnikov v B2B trdi, da LinkedIn zanje ustvarja direktne prihodke,

•    71% vseh, ki skrbijo za B2B marketing trdi, da je LinkedIn del njihove oglaševalske strategije,

•    LinkedIn ustvari 3x več konverzij kot Twitter in Facebook,

•    65% podjetij, ki se ukvarjajo z B2B prodajo, je prek LinkedIna že pridobilo kupce,

•    91% vodilnih delavcev v marketingu je LinkedIn omrežje navedlo kot prvo izbiro pri iskanju kakovostnih vsebin,..

Povečanje prodaje tudi s pomočjo LinkedIn oglaševanja

Kot preostala družbena omrežja, tudi LinkedIn že nekaj časa omogoča več različnih tipov oglaševanja:

•    Sponzorirane objave oz. vsebine - s pomočjo sponzoriranih objav nam je omogočeno, da dosežemo tudi druge uporabnike LinkedIna, ne zgolj naše sledilce. Objave so lahko targetirane, kar poveča naše možnosti, da dosežemo našo ciljno publiko.

•    Sponzorirani inMaili - s pomočjo sponzoriranih inMailov lahko pošiljamo dodelana in personalizirana sporočila izbranim naslovnikom.

•    Oglasi v obliki bannerjev - način oglaševanja, kjer lahko ciljni publiki prikažemo klasičen oglas (slika in tekst,..)

Z uporabo družbenega omrežja LinkedIn, lahko močno izboljšate svoje prodajne rezultate in dvignete svoje marketinške aktivnosti na nov, višji nivo. Tako kot vsako drugo okolje ima tudi LinkedIn svoja nepisana pravila, katera je potrebno upoštevati v kolikor želimo biti res uspešni.

Verjamemo, da je med vami mnogo takšnih, ki ste že prepoznali potencial oglaševanja in prodaje preko LinkedIna, in prav tako mnogo takšnih, ki se zavedate, da je potrebno to delo zaupati strokovnjakom. Zato vam pri nas omogočamo tudi svetovanje in pomoč pri umestitvi LinkedIna v vaš prodajni proces ter vam pomagamo pri pridobivanju novih prodajnih priložnosti. Mnogi so nam že zaupali svoj projekt. Pomagamo lahko tudi vam.

Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na info@hubtie.si.



Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap