Uspešnost e-mail marketinga





Digitalni marketing je zelo širok pojem, saj zajema mnoge različne strategije oz. načine oglaševanja. Poleg najbolj zastopanega plačljivega oglaševanja na spletnem iskalniku Google, na družbenih omrežjih Facebook, Instagram ipd., izvajanju kasnejšega ponovnega trženja oziroma remarketinga in ostalih oglaševalskih strategij, ima zelo pomembno vlogo tudi e-mail marketing.

Moč in vpliv e-mail marketinga potrjuje dejstvo, da skoraj 75% odstotkov vseh iz generacije Y oz. tako imenovanih milenijcev, pri svoji poslovni komunikaciji najraje uporablja ravno elektronsko pošto. Ob tem ne gre zanemariti niti podatka, da 99% izmed njih dnevno preveri svoj elektronski nabiralnik. Pri tem velja omeniti tudi to, da je ravno elektronska pošta izpostavljena kot najbolj priljubljen način za prejemanje koristnih novic o aktualnih ponudbah, novostih, izdelkih,..

Tako kot pri ostalih marketinških strategijah, je potrebno tudi pri e-mail marketingu upoštevati nekaj nepisanih pravil, ki pogojujejo uspešnost našega oglaševanja. V nadaljevanju vam na hitro predstavljamo, čemu vse je potrebno nameniti pozornost, da bi bil vaš e-mail marketing zares uspešen in katere so prednosti, ki jih e-mail marketing prinaša.

Uspeh pogojujejo mnogi dejavniki

Dandanes se na vseh poslovnih in tudi družbenih področjih stvari odvijajo izjemno hitro. Zato je potrebno tudi pri izvajanju marketinških aktivnosti, poleg dobre premišljenosti, odločnosti in inovativnosti, biti tudi izjemno odziven in korak pred vso konkurenco. Ena izmed pomembnejših lastnosti e-mail marketinga pa je ravno ta, da je moč izjemno uspešne marketinške kampanje pripraviti v zelo kratkem časovnem roku. Izvajanje e-mail marketinga bo uspešno, v kolikor boste pri svojem obveščanju dosledni in aktivni na daljši rok. Poleg tega je izjemno pomembno, da so vaša elektronska sporočila zanimiva, privlačna in vsebinsko močna. E-mail marketing bo uspešen, ko boste z naslovom, vsebino in izgledom pritegnili prejemnikovo pozornost ter ga ob prebiranju oz. ogledovanju sporočila tudi prepričali v nakup ali katero drugo željeno aktivnost.

Izjemno uspešna so tudi personalizirana elektronska sporočila. Tu ne mislimo zgolj na to, da svoje prejemnike v sporočilu nagovarjate z njihovim imenom. Naslovnike vašega e-mail marketinga morate analizirati in dobro poznati. Sporočila personalizirajte tako, da posameznim skupinam prilagodite vsebino elektronskih sporočil.

Pri izvajanju in uspešnosti vašega e-mail marketinga lahko ključno vlogo odigra dober CRM sistem. HubTie CRM sistem vam bo omogočal enostavno pripravo izjemno privlačnih elektronskih sporočil. Poleg tega boste imeli na enem mestu zbrane vse pomembne informacije o vaših strankah oz. naslovnikih, omogočena vam bo tudi sledljivost elektronskih sporočil oz. kampanj, uspešnost vaših kampanj pa boste lahko preverili in merili z modulom za analitiko obveščanja.

Prednosti e-mail marketinga


E-mail marketing lahko odigra odločilno vlogo pri pospeševanju vaše prodaje. Stranke in potencialne kupce lahko enostavno obveščate o vseh novostih, aktualnih akcijah, privlačnih ponudbah,.. Glede na statistične podatke, je več kot polovica vseh tržnikov zatrdilo, da ima e-mail marketing najboljše razmerje med povrnjenimi investicijami in vloženimi sredstvi. Poleg direktnega povečanja prodaje, je ena izmed pomembnejših prednosti izvajanja e-mail marketinga tudi ta, da lahko z njegovo pomočjo izjemno povečate obisk vaših spletnih mest. S povečanim obiskom na spletni strani ali spletni trgovini se poveča tudi število oddanih povpraševanj. Vsako oddano povpraševanje pa je seveda potencial za kasnejšo prodajo oz. uspešno sklenjen posel.

V primerjavi z drugimi oblikami oglaševanja, je e-mail marketing cenovno najbolj ugoden. Tudi po opravljenem nakupu oz. sklenjenem poslu, je e-mail marketing odlično orodje za nadaljnje ohranjanje stika z vašo stranko. Stalni stik z vašimi obstoječimi kupci pa je eden izmed pogojev, da le-te postanejo tudi stalni kupci. Teh pa si seveda vsi najbolj želimo.

V kolikor vas zanima še kaj več o uspešnem e-mail marketingu oz. bi za svoj uspeh potrebovali zanesljiv in napreden CRM sistem, nas pokličite na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.
Omogočamo vam tudi 30 dni brezplačnega preizkušanja našega sistema, kjer boste spoznali vse prednosti napredne HubTie CRM rešitve.
Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap