Razvoj interneta in naprednih internetnih rešitev je povzročil, da se vse več podjetij odloči za
vzpostavitev B2B prodaje preko interneta. Zaradi močne konkurence in stalnega pritiska, so podjetja primorana zniževati svoje stroške in skrbeti za stalno povečevanje svoje prodaje. Pri obeh procesih lahko močno pomaga B2B prodaja, ki jo vzpostavimo na internetu. S selitvijo na internet lahko avtomatizirate vaše prodajne procese in optimizirate vaše stroške. Ker je
prodajni proces avtomatiziran, se lahko rešite kar nekaj administrativnih opravil, svoje
delo in čas pa usmerite v najpomembnejše-prodajo!
Spletna B2B prodaja omogoča, da si vaši kupci samostojno pridobijo vse pomembne informacije, ki jih potrebujejo, ko se odločajo za nakup: pregled artiklov, cen, popustov, zalog, naročil, računov, reklamacij,… Pomembno je, da je vaš
B2B prodajni portal povezan tudi z vašim ERP sistemom, saj boste tako imeli stalen pregled nad vašo prodajo, vašimi zalogami, računi in ostalimi finančnimi podatki.
Z vzpostavitvijo B2B prodaje na internetu se, kot smo že omenili, razbremeni vaša delovna sila, ki lahko svoje
delovanje usmeri v prodajne in marketinške aktivnosti. S tem, ko se predstavite na internetu, se vam odprejo tudi mnoge nove možnosti oglaševanja vaše ponudbe.
Z digitalno dobo se je spremenil tudi način trženja v B2B podjetjih. Predstavitev na internetu lahko močno poveča vaš krog potencialnih strank. Z obiskom vaše B2B spletne trgovine si bodo obiskovalci ustvarili sliko o vašem podjetju in vaši ponudbi. V kolikor boste poskrbeli, da bo vaša
spletna trgovina zanimiva in privlačna, se bo pri obiskovalcih ustvaril pozitiven vtis o vašem podjetju. S tem se bodo povečale tudi možnosti poslovnega sodelovanja in uspešne prodaje.
Privlačen izgled vaše spletne trgovine je zgolj eden izmed mnogih elementov, ki lahko pri obiskovalcih prebudijo pozitivne občutke. Zelo pomembno je, da
modernemu in privlačnemu izgledu, sledi tudi koristna in kvalitetna vsebina. Prednost internetne B2B prodaje je tudi v tem, da lahko vaši partnerji do vseh informacij dostopajo enostavno in hitro. Ker bodo partnerji vse pomembne informacije pridobili na enem mestu, bo zaradi tega v veliki večini primerov manj dodatnih vprašanj in zamudnih klicev ter dopisovanj.
A uspešna komunikacija s partnerji še vedno ostaja pomemben del vaše prodaje. Ne boste se več ukvarjali s pojasnjevanjem vaše ponudbe, saj bo ta jasno predstavljena na spletu. Boste pa lahko preko različnih komunikacijskih kanalov spodbujali vašo prodajo in gradili dolgoročen odnos z vašimi poslovnimi partnerji.
Pri uspešni komunikaciji in marketinških aktivnostih vam bo v ogromno pomoč tudi napreden CRM sistem. S CRM boste dobili orodje, ki vam bo omogočilo izvajanje marketinških in prodajnih aktivnosti, enostavno organiziranje vaših aktivnosti, obveščanje in komunikacijo s strankami,...
Vzpostavitev B2B spletne trgovine v povezavi z naprednim
ERP in
CRM sistemom bo velik korak naprej za vsako prodajno podjetje. V kolikor ste tudi sami odločeni, da boste naredili ta pomemben korak na vaši poslovni poti, ali pa vsaj razmišljate o tem, potem stopite v stik z našim podjetjem.
Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.