Za katera podjetja je primerna uporaba CRM?





Razvoj tehnologije je podjetjem omogočil, da v svoje poslovanje vključujejo različne tehnološke rešitve, ki jim omogočajo poenostavitev poslovnih procesov, boljšo učinkovitost in izboljšanje poslovnih rezultatov. Med mnogimi poslovnimi rešitvami najdemo tudi CRM, ki ureja odnose s strankami. CRM je med najbolj zastopanimi rešitvami, saj podjetjem omogoča izboljšanje odnosov s strankami, pomaga na področju marketinga in odločno vpliva na prodajne rezultate. Je izjemno orodje pri ohranjanju obstoječih stikov, nadgradnji medsebojnih odnosov in pridobivanju novih stikov in strank.

Katera podjetja se odločajo za uporabo CRM sistema?

Vsako podjetje, ki posluje z večjim številom poslovnih partnerjev in ima stik z večjim številom strank, je primerno za uvedbo CRM sistema v svoje poslovanje. CRM gradi odnose s strankami, poleg tega pa je odličen tudi pri povezovanju zaposlenih in izboljšanju njihovih medsebojnih odnosov.

Največje koristi uporabe CRM boste prepoznali na sledečih področjih:

Odnosi s strankami

V CRM lahko beležite vse vaše aktivnosti z vašimi strankami. CRM je izjemno orodje pri odnosih s strankami v vseh fazah: prodaja, servisi, reklamacije, obveščanje o novostih, ponudbe,.. V CRM lahko zabeležite vsako podrobnost, vsak stik, pogovor, poslano in prejeto sporočilo. Tako imate vso zgodovino glede odnosa s stranko na enem mestu.

Prodajni procesi

CRM je izjemno orodje pri vodenju prodajnega procesa, pridobivanju potencialnih strank in preoblikovanju le-teh v kupce in stalne stranke. CRM omogoča oblikovanje in vodenje prodajnega procesa skozi različne preddefinirane prodajne lijake. S pomočjo naprednega CRM sistema se skrajša čas prodajnega procesa, prodaja je bolje organizirana in učinkovita, poleg tega pa vsem zaposlenim omogoča vpogled v prodajne procese, kar pomeni da ne bo prihajalo do podvajanja dela.

Izvajanje marketinških aktivnosti

S CRM lahko izvajate tudi različne marketinške aktivnosti in svoje stranke ter poslovne partnerje enostavno obveščate o vseh novostih, akcijskih cenah in drugih posebnih ponudbah. Poleg tega CRM omogoča tudi izvajanje analitike, ki vam na enem mestu zbere in predstavi vse pomembne informacije, ki govorijo o tem kako uspešne so bile vaše predhodne marketinške aktivnosti. Na podlagi teh rezultatov lahko oblikujete svoje naslednje marketinške korake in izboljšate uspešnost svojega oglaševanja.

Sodelovanje med zaposlenimi znotraj podjetja
Oblačna storitev CRM omogoča, da imajo vsi zaposleni v vsakem trenutku dostop do pomembnih informacij. Podatki se avtomatsko posodabljajo, tako da imajo vsi zaposleni v vsakem trenutku na voljo realne in aktualne podatke.

Druga področja in rešitve

Napredno CRM rešitev je mogoče nadgraditi in prilagoditi glede na potrebe posameznega podjetja. Prav tako je izjemna lastnost CRM sistema ta, da se lahko povezuje z drugimi poslovnimi rešitvami (ERP, CMS, CPQ,..) in tako tvori izjemno orodje za doseganje še izjemnejših poslovnih rezultatov.

CRM sistem je primeren za vsako podjetje, ki želi izboljšati svoje poslovanje. Ne glede na to, kakšna je velikost podjetja. Velika podjetja vidijo glavno prednost pri uvedbi CRM sistema v enostavni organizaciji ogromne količine podatkov, vodenju prodaje in izboljšanju odnosov s strankami. Manjša podjetja pa poleg tega vidijo CRM tudi kot odlično orodje, ki pomaga nadomestiti pomanjkanje delovne sile, saj poenostavi delovne procese, ki jih v enakem obsegu tako opravlja manj zaposlenih. S CRM sistemom izboljšamo produktivnost, povečamo dobičkonosnost in izboljšamo odnose s strankami.

HubTie CRM je napreden sistem, ki bo izboljšal poslovanje in odnose s strankami ne glede na velikost podjetja, ki ga bo uporabljal. Sistem je zasnovan modularno in se lahko popolnoma prilagodi potrebam vsakega podjetja.

V kolikor razmišljate o posodobitvi vašega poslovanja in uvedbi CRM sistema, nas brez zadržkov kontaktirajte na tel.št.: 070/860-812 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na: info@hubtie.si




    


Copyright © HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio - Sitemap