Vsebinski marketing lahko definiramo kot ustvarjanje
uporabnikom zanimive in privlačne, lahko tudi zabavne vsebine. Vsebina mora biti
napisana kvalitetno, tako da bralcu daje občutek dodane vrednosti. Z doslednim
objavljanjem takšne vsebine lahko močno vplivate na mnenje in vedenje obiskovalcev
vaših spletnih mest. Vsebinski marketing ne predstavlja neposredne prodaje.
Lahko pa z njim zgradite zaupanja vreden, dolgoročen odnos s svojimi strankami,
kar v končni fazi pripelje tudi do sklenitve sodelovanja, uspešno izvedene
prodaje..
Glavni cilji vsebinskega marketinga so: gradnja
dolgoročnega odnosa s strankami, pridobitev obiskovalcev na svoja spletna mesta,
pridobitev novih strank in ohranjanje obstoječih, gradnja prepoznavnosti
blagovne znamke, pridobivanje zaupanja v blagovno znamko, storitve in izdelke.
Na kašen
način lahko izvajamo vsebinski marketing?
Vsebinski marketing lahko izvajamo na več različnih
načinov. Med najpogostejšimi in najuspešnejšimi načini uspešnega izvajanja vsebinskega
marketinga lahko najdemo: pisanje blogov, študij primerov, e-priročnikov,
e-novic, sporočil za javnost, objavljanje na družbenih omrežjih, objavljanje
infografike videoposnetkov, webinarjev,..
Najpreprosteje je vsebino objavljati na svojih spletnih
straneh. Pri tem je pomembno poudariti, da zgolj kakovostna vsebina še ne bo nujno
pritegnila bralcev. Poskrbeti morate tudi za sodoben in odziven design vaše
spletne strani, ki bo bralcem privlačna in zanimiva. Kombinacija kakovostne
vsebine z odzivnim in sodobnim designom pa zagotovo poskrbita za pozitivno
uporabniško izkušnjo. Vsebino lahko s svojimi bralci delite tudi s pošiljanjem
elektronskih sporočil.
Poleg rednega objavljanja na svojih spletnih straneh
poskrbite še za aktivnost na družbenih omrežjih. Uporaba družbenih omrežij in
redno objavljanje na Facebooku in Instagramu sta že nujnost. Poleg tega je za
izmenjavo poslovnih vsebin zelo primeren in priljubljen tudi LinkedIn. Poleg že
omenjenih Facebooka in Instagrama, lahko objavljate video vsebine tudi na Youtubu
in Vimeu.
Možnosti in načinov, kako boste delili in
promovirali svoje vsebine je seveda ogromno. Pri tem morate upoštevati predvsem
dejstvo na kakšen način boste dosegli največ bralcev, ki bi jih vaše vsebine
zanimale.
Redno
analizirajte učinkovitost vsebinskega marketinga
Redno oblikovanje in objavljanje različnih vsebin še
ne pomeni, da ste na pravi poti. Učinkovitost vsebinskega marketinga je
potrebno tudi redno analizirati, saj bomo le tako dobili odgovor na to, ali smo
pri svojem pisanju in objavljanju tudi uspešni. Analize nam bodo dale odgovore
na to, ali pri pisanju izbiramo pravo tematiko, je vsebina deljena na pravi
način, smo z izbiro družbenih omrežij dosegli svoje bralce in potencialne
stranke.
Pri analiziranju bodite pozorni predvsem na:
·
število
obiskovalcev,
·
število
ogledov, klikov, prenosov vsebine,
·
število
novih leadov (kontaktov), ki ste jih prejeli,
·
število
delitev na družbenih omrežjih,..
Kaj je še
potrebno, da bi bili zares uspešni?
Vsebinskega marketinga se lotite načrtno. Izdelajte
si načrt vašega delovanja, kateremu boste dosledno sledili. Pri svojem pisanju
bodite kreativni in raznoliki. Posegajte po različnih medijih in kanalih skozi
katere boste bralcem delili svoje vsebine. Vsebine promovirajte tudi s pomočjo
plačljivih oglasov. Sledite trendom in predvsem bodite potrpežljivi. Rezultati
vsebinskega marketinga se lahko pokažejo šele čez nekaj mesecev, lahko tudi po
dobrem letu.
Sami imamo z vsebinskim marketingom ogromno izkušenj. Mnogi so nam že zaupali svoj projekt. Pomagamo lahko tudi vam.
Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na prodaja@hubtie.si.